Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi har vært gjennom undersøkelsene det ble ikke funnet noe galt med noen av oss. Hva gjør vi nå? Det er snart to år siden jeg sluttet med p-piller.... Hadde en konisering av livmortappen for ca. 8 år siden, kan dette ha noen innvirkning på det å bli gravid? Ser det er noen som bruker Pergo... Brukte dette for å påvise eggeløsning i forbindelse med undersøkelsene. Øker Pergo sjansen for å bli gravid? Vi vil gjerne ha barn sammen (mannen har to tenåringer fra før), men er neste skritt prøverør eller...... Hva med alternative behandlinger; akupunktur, helsekost osv. Trenger litt råd om hva vi gjør videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fast bruker som prøver Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Hm...neimen om jeg vet. Det eneste dere kan gjøre er vel å fortsette å prøve. Vil bare si en ting ang konisering som du nevner: Koniseringen skal ikke det ha noe å si for muligheten til å bli gravid. Jeg har selv hatt en konisering (i fjor sommer), og i den forbindelse leste jeg MYE om emnet. Jeg har ikke funnet noe som skulle tyde på at det skal vanskeliggjøre det å bli gravid. Det jeg har lest stemmer godt overens med det både gynekologen min, og legen som utførte koniseringen har sagt, så jeg bekymrer meg ikke for at det skal setet en stopper for planen om å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Du kan jo ta opp med legen din om det hadde vært noe å bruke en kur med Pergo? Pergotime er enkelt sagt en eggløsningsstimulerende medisin. Du får flere egg som modnes og løsner på en gang i samme syklus, og sjansene for graviditet øker. Men sjansene for flerlinggraviditet øker jo også... Og assistert befruktning er jo også en mulighet, hvis ingenting annet hjelper. Jeg og min kjære venter på slik behandling. Mange har hatt god erfaring med alternativ behandling. Både refleksologi og akupunktur har hjulpet mange å bli gravide. På FUB sin side står det litt om dette. Link her Lykke til med prøvingen i alle tilfeller - håper det blir to blå på dere snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå