AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Forslag til kjappe og pene frisyrer til jobben? Gror ut en to år gammal bob, som har kommet til skulder-lengde. Den ser ikke bra ut i hestehale, og den er ikke lang nok til å se bra ut løst (håret vipper seg rart).Anonymous poster hash: 599cd...1df
Shai Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Hva med å lage en rufsete 'dott' bakpå eller oppå hodet? Eller rette det med en vipp innover nederst? Eller en liten flette, hvis det går?
umwar Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Rufsete krøller er kjempepent når håret har den lengden!
Klar*a Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 En god rettetang fikser slik at det ikke vipper seg.
Gjest lillelarve Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 *Føler med deg* Jeg har den som regel i en liten dott på hodet. Bruker saltspray for å få håret til å "sitte" litt mer (kan bruke hårspray også). Men jeg har mye korte hår rundt ansiktet som står ut som følehorn når jeg har håret oppe. Ser ut som et insekt. Dessverre hjelper ingenting... First world problem, haha!
Kvist Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Funker det å ta et hårbånd rundt hodet og rulle håret inn/opp i det?
Gjest Selfie Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Ha en lang bob, krønsj håret med skum når du tørker det slik at det blir pent fall! Blir fint på mitt hår i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå