AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Vi har brukt Finish sine oppvasktabletter i noen år og har vært fornøyd, har prøvd andre oppvasktabletter og ikke vært fornøyd. Men de tre siste pakkene vi har kjøpt har vært dårlige. Noen tabletter fungerer fint men de fleste løser seg ikke helt opp, etterlatter masse såperester og/eller at plasten rundt har løst seg opp bare litt eller ingenting. Det er meningen at plasten skal løses opp ja. Hvilket oppvaskemiddel bruker dere? Regner med at dere er fornøyd? Anonymous poster hash: 1aa4f...c51
Gjest Keikolina Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Bruker kun yes, kjøper stor pakke i Sverige.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Har nå gått tilbake til Sun pulver, fordi jeg hørte med ett halvt øre ett eller annet sted at pulver er best. Ellers har jeg Sun Gel, Sun tabletter og Yes liggende på "lageret". Et lite tips, ta av folien på tablettene. Det har jeg gjort. Det jeg synes er ekkelt med tablettene er at jeg synes det lukter så mye i plast og særlig tåteflaskene. Gelen er faktisk den som stinker mest.Anonymous poster hash: 6b24d...525
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Bruker Yes og er veldig fornøyd. Har Sun tabletter stående som backup, men disse vasker ikke godt nok synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Har også lest at oppvaskpulver skal være mer effektiv enn tabletter, men var i butikker å så etter, og det er jo ikke til å oppdrive. Bare First price og Rema -sin fant jeg, i tillegg til Sun.. Anonymous poster hash: ae9a0...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Hvor mye skyller dere av oppvasken før den går i maskinen? Lurer på om jeg er for nøye på det?Anonymous poster hash: 6b24d...525
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Du tenker til oppvaskmaskinen? Der kjøper vi det billigste vi finner i butikken enten det er unik, eller First Price pulver. Bruker bare pulver til maskinen. Begge de nevnte merkene fungerer helt fint. Jeg har også hørt tidligere nå (nylig) at pulver skal være bedre enn tabletter.
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Bruker de billige på Kiwi til 25 kr pakka. Merker ingen forskjell fra disse og Sun, Yes osv.
PrinsesseNila Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Bruker Sun eller Finish, men alltid med embalasje som skal taes av, ellers så tar jeg av den oppløsbare. Synes oppvasken (spesiellt inni glassene) lukter merkelig om jeg ikke tar av den oppløsbare plasten.
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Akkurat nå går det i Yes her. Oppvaskmaskintabletter kjøpes normalt på Europris når de har tilbud på megapakker til en 100-lapp (og det hadde de i august, så da ble det hamstret inn). Finish synes jeg er litt dårligere enn Yes, og dessuten slites dekortrykk av Finish (har kjørt noen reklamekrus som jeg ser det godt på, og degenereringen stanser når det er Yes maskinen får å vaske med). 1
Minya Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Finish-tablettene med sånn oppløselig krympeplast har en tendens til å ikke løse seg ordentlig opp i en vanlig vask, så jeg kommer til å gå tilbake til pulver når jeg er ferdig med den posen jeg har nå. Er dritt lei av å måtte kjøre en ekstra skylling etter at oppvaskmaskinen er ferdig med en normalvask. Brukte Sun pulver før vi kjøpte ny maskin da den gamle sluttet å vaske ordentlig, fikk med Finish på kjøpet da.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Vi bruker first price. Ikke merket noen forskjell på det og andre merker. Anonymous poster hash: 16fab...144
ToveM Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Bruker stort sett YES. Syntes den fungerer best.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Finish Powerball og de fungerer bra. Anonymous poster hash: 72ccf...eb8
lemon-aid Skrevet 11. desember 2014 #16 Skrevet 11. desember 2014 Veldig fornøyd med tablettene til Coop Änglamark!
_Aries Skrevet 11. desember 2014 #17 Skrevet 11. desember 2014 Hvor mye skyller dere av oppvasken før den går i maskinen? Lurer på om jeg er for nøye på det?Anonymous poster hash: 6b24d...525 Jeg bruker både Finish Powerball og Sun, begge fungerer bra. Jeg vasker alltid av alle matrester og alt av fett før jeg setter koppene inn i oppvaskmaskina, så det skal ikke påvirke vasken negativt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #18 Skrevet 12. desember 2014 Jeg kjøper de billigste jeg finner, de fra bunnpris er de som blir brukt mest. Har forresten hørt at det er lurt å la oppvasken være så møkkete som mulig når du setter det inn i maskina, fordi de fleste maskiner har en slags sensor som måler hvor møkkete oppvasken er og vasker deretter eller noe sånt.Anonymous poster hash: e9b1c...1c7
Gjest Evans Skrevet 12. desember 2014 #19 Skrevet 12. desember 2014 Zalo, og for oppvaskimaskinen sun eller noen billigmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå