Gjest daisydaisy Skrevet 5. desember 2014 #21 Skrevet 5. desember 2014 Er det virkelig bra å svelge druer hele? Hva tenker du på da? For helsa, eller for narkotikasmuglerne?
Jolene Skrevet 5. desember 2014 #22 Skrevet 5. desember 2014 Strekke ut tunga og prøve å holde halsen så rett som mulig. Da skal det gå fint med litt øvelse Husk å puste med nesa!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #23 Skrevet 5. desember 2014 Hva tenker du på da? For helsa, eller for narkotikasmuglerne? Jeg tenkte nok på helsen, ja.. Anonymous poster hash: 12d77...23e
Gjest daisydaisy Skrevet 5. desember 2014 #24 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tenkte nok på helsen, ja.. Har ikke nok kunnskap til å uttale meg, men jeg tipper at det ikke er bra.
Gjest Coolaid Skrevet 5. desember 2014 #25 Skrevet 5. desember 2014 Er det noen her som er flinke på dette? Jeg ønsker selv å ta hele kuken til kjæresten min, men jeg mangler noen cm, for å si det sånn... Anonymous poster hash: 12d77...23e Er det noe forskjell på det egentlig ? Hva er egentlig vitsen med å se hvor langt man kan stappe penis inn munnen? Kanskje dersom man tenner på det visuelle for ham som eier den, og kanskje å tenne på følelsen og handlingen for den som utfører det. Selv så merker jeg lite forskjell, en sugejobb er en sugejobb liksom.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #26 Skrevet 5. desember 2014 Får ikke puste så godt når jeg holder på. Kjæresten min tenner veldig på det, og har veldig lyst til å bli bedre på det, men etter en stund klarer jeg ikke å puste med nesen da det blir mye snørr og nesen blir potte tett. Noen triks mot dette? Er gjerne noe jeg gjør litt feil? Anonymous poster hash: d6500...bdf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #27 Skrevet 5. desember 2014 Strekke ut tunga og prøve å holde halsen så rett som mulig. Da skal det gå fint med litt øvelse Husk å puste med nesa! Det trikset der har omvendt effekt for min del. Jeg synes heller ikke øvelse hjalp særlig - dvs; jeg ble kvitt refleksen ganske godt, men resten av kroppen tenker "å, vil du egentlig kaste opp sier du?" og gir meg nestenulykker og kvalme i timesvis etterpå. Derav ikke mer deepthroating Anonymous poster hash: 955f6...7c1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #28 Skrevet 5. desember 2014 Var med ei jente som påstod at hun hadde deepthroathet alle hun hadde vært med. Det var helt til hun traff meg.Anonymous poster hash: 1bc13...106
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #29 Skrevet 7. desember 2014 Er det noe forskjell på det egentlig ? Hva er egentlig vitsen med å se hvor langt man kan stappe penis inn munnen? Kanskje dersom man tenner på det visuelle for ham som eier den, og kanskje å tenne på følelsen og handlingen for den som utfører det. Selv så merker jeg lite forskjell, en sugejobb er en sugejobb liksom. Hvis du mener at en sugejobb er en sugejobb, så kan ikke du ha opplevd så mange sugejobber av ulike kvinner/menn..? Jeg mener, det blir det samme som om vi kvinner skulle sagt at "sleiking er sleiking", for det er så absolutt ikke Var med ei jente som påstod at hun hadde deepthroathet alle hun hadde vært med. Det var helt til hun traff meg. Anonymous poster hash: 1bc13...106 Du er kul Anonymous poster hash: 12d77...23e
Gjest Coolaid Skrevet 7. desember 2014 #30 Skrevet 7. desember 2014 Hvis du mener at en sugejobb er en sugejobb, så kan ikke du ha opplevd så mange sugejobber av ulike kvinner/menn..? Jeg mener, det blir det samme som om vi kvinner skulle sagt at "sleiking er sleiking", for det er så absolutt ikke Du er kul Anonymous poster hash: 12d77...23e Neida, jeg mener ikke det. Alle er forskjellige selvfølgelig. Jeg bare stilte spørsmål ved om det var om å gjøre å komme lengst inn i munnen - selv syns jeg ikke det er så fantastisk.
siwhel Skrevet 8. desember 2014 #31 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har en del erfaring med deep throating. Her er mine tips: For det første synes jeg det var enklest å lære seg i en slags 69. Uten mye fokus på at han skal slikke deg de første gangene, du trenger fokuset ☺️ Sørg for at du er godt hydrert, slik at du får mye spytt og fukt. Jeg blir ofte litt dehydrert under sex så mye vann i forkant og under akten. Går penisen hans opp mot magen? Da er i hvertfall dette enkelt! Ligg over han i 69, mye fukt, og før penisen rolig ned i halsen første gang. Ta penisen ut igjen og gi han noen fuktige runketrekk. Prøv igjen ett par ganger. Om det går greit, fører du på nytt penisen ned i halsen, slapp helt av og tenk på hvordan du åpner halsen når du tar deg en shot 😉 denne gangen tar du bare penisen halvveis opp av halsen før du fører tilbake. Tenk shot! Gikk det greit? Gjenta bevegelsen! Om du klarer å gjøre denne bevegelsen i halsen noen ganger, er du på god vei til å få teknikk på deepthroating. Underveis vil du produsere mer spytt og hos meg virker det som om brekningsrefleksen bare slutter å reagere etter noen støt. Om du brekker deg, ta penisen rolig ut i en lang bevegelse, da merker han lite av det men får heller fordelen av hvor trangt det blir. Hvis jeg har en dag hvor jeg ikke klarer å åpne halsen, lar jeg han ta tak i hodet mitt å presse penisen ned i halsen, men det er jo ikke alle som er comfy med det da. En annen måte, lettere hvis du har vanskelig for å få den ned i halsen, er at du lar han pule deg i halsen. Da kan han ligge over deg i 69, og noen ganger synes jeg det hjelper å ligge med hodet bakoverlendt fra sengekanten. Du må ikke være redd for å la han presse seg ned i halsen din. Så snart du har opplevd noen jevne bevegelser i halsen så skjønner du hva du må gjøre og det blir lettere å føre penis ned i halsen selv. Når det gjelder å la han komme i halsen, så synes jeg dette kan være bedre enn om han kommer før svelget. Mye mindre styr, men jeg liker best at han holder seg i ro i det han kommer da. Min mann presser bare hodet mitt inntil seg slik at han kommer nederst i halsen min! Veldig deilig og jeg opplever det som lite gris. Husk vannfast mascara ☺️ Takk, her var det mye å lære. må bare få det ut i praksis. 😁
Dame86 Skrevet 8. desember 2014 #32 Skrevet 8. desember 2014 Takk, her var det mye å lære. må bare få det ut i praksis. 😁[/quote Bare hyggelig 😉 han blir sikkert glad for at du vil lære deg deepthroath så om du prater med han om det først så kan dere samarbeide litt de første gangene? 😇
Savannah87 Skrevet 8. desember 2014 #33 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har selv veldig lyst til å lære meg dette. Har lest en del tips på nettet, men klarer fortsatt ikke helt uten å brekke meg og å bli helt tårevåt Så nå har jeg bestilt hjelpemidler på nett. Deep Throat Spray og Deep Throat Mints. De skal numme deg bakerst i munnen, sånn at du ikke får brekningefølelsen. Jeg tror at når jeg har brukt disse hjelpemidlene en stund, er jeg kanskje mer vant til følelsen, og kan lettere lære meg å overse brekningen Om ikke, får jeg bare ta med meg sprayen/mintboksen overalt. Hva heter sprayen?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #34 Skrevet 8. desember 2014 Hva heter sprayen? Hvis Tibbie har bestilt den samme som jeg tenker på, så heter sprayen rett og slett "Deep Throat Spray". Kan anbefales, bruker den flittig selv. Anonymous poster hash: c4571...702 1
Bondenisse Skrevet 9. desember 2014 #35 Skrevet 9. desember 2014 Er det ikke slik de øver på å svelge narkotika? Jo 😊 men samme prinsipp. Overvinne brekningsrefleksen 😜
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #36 Skrevet 9. desember 2014 Er det virkelig bra å svelge druer hele? Anonymous poster hash: 12d77...23e Du dør ikke. Og magesyren bryter dem ned. Steinen bør du imidlertid ikke svelge (om man skal tro på det jeg fikk høre som barn om at de fyller opp blindtarmen) 😊Anonymous poster hash: c2b88...541
Gjest Winza Skrevet 9. desember 2014 #37 Skrevet 9. desember 2014 Var med ei jente som påstod at hun hadde deepthroathet alle hun hadde vært med. Det var helt til hun traff meg. Anonymous poster hash: 1bc13...106 Haha, made my day
Cowboy Lotte Skrevet 9. desember 2014 #38 Skrevet 9. desember 2014 Ja dette er noe jeg har lang erfaring med. Er nok deilig for mannen å bli slukt hel, særlig om han har stor snurrebass.
Tibbie Skrevet 9. desember 2014 #39 Skrevet 9. desember 2014 Hva heter sprayen? Hvis Tibbie har bestilt den samme som jeg tenker på, så heter sprayen rett og slett "Deep Throat Spray". Kan anbefales, bruker den flittig selv. Anonymous poster hash: c4571...702 Stemmer Den heter "Comfortably Numb Deep Throat Spray". Jeg bestilte også noen drops som heter Go Deep Oral Sex Mints (Single Tin). Artig å høre at den funker bra, AB! Gleder meg masse til å prøve den
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #40 Skrevet 14. desember 2014 Hvor vondt er det egentlig å få han over kanten? Anonymous poster hash: 3222d...067
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå