AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Møtte en fyr som jeg har vært litt med og vi hadde sex. I etterkant skjønte vi begge at han kjenner en jeg holdt på med i fjor, vi hadde et seksuelt ladet forhold uten følelser annet enn at vi ble glade i hverandre, og vi var også gjennom en spontanabort, , dvs fant ut at jeg var gravid ved tidlig spontanabort, så det bragte oss jo nære på en litt annen måte. Når jeg har kontakt med eksen er det vennskapelig fra oss begge, men litt redd for hva som skjer nå. Har ikke sånn kontakt at det er naturlig å ta det opp med han på noe vis, han er dameglad og gått videre for leengst, men dette føles likevel ikke helt bra.. Kuttet av med han nye, og han ble ganske stressa selv, men likevel.. Hva ville du gjort i min situasjon? Anonymous poster hash: dc412...708
Anglofil Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Tråden er ryddet for personangrep Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Du har skrevet ganske rotete. Hvordan er du du har dummet deg ut for den gamle flammen? Fordi du hadde sex med en han kjenner? Herregud. Høres ut som du ikke er over den gamle flammen. Er det ikke han nye du eventuelt burde fokusere på, hvis du var interessert? Skjønner hvis du blir litt flau overfor han nye, for at du har rotet med kameraten hans tidligere, men skjønner ikke at du blir flau overfor han gamle, når du ikke skal noe med han uansett. Anonymous poster hash: 0b8c7...49d 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 På spørsmålet ditt, om hva jeg ville gjort, så ville jeg sluttet å ha slike seksuelle forhold. Det er da det kan bli pinlig. Anonymous poster hash: 0b8c7...49d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Du har skrevet ganske rotete. Hvordan er du du har dummet deg ut for den gamle flammen? Fordi du hadde sex med en han kjenner? Herregud. Høres ut som du ikke er over den gamle flammen. Er det ikke han nye du eventuelt burde fokusere på, hvis du var interessert? Skjønner hvis du blir litt flau overfor han nye, for at du har rotet med kameraten hans tidligere, men skjønner ikke at du blir flau overfor han gamle, når du ikke skal noe med han uansett. Anonymous poster hash: 0b8c7...49d jeg føler at jeg har bidratt til at de har brutt sin "kompis"-regel.. Jeg ville gjerne fokusert på den nye, men han ble sint på meg så det ble bråstopp Anonymous poster hash: dc412...708
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 På spørsmålet ditt, om hva jeg ville gjort, så ville jeg sluttet å ha slike seksuelle forhold. Det er da det kan bli pinlig. Anonymous poster hash: 0b8c7...49d Ja, det var og ble med det ene, ingen vane akkurat. men får ikke endret på det nå i ettertid dessverre. Anonymous poster hash: dc412...708
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Ok, ja, men da er det ikke noe mer du kan gjøre. Du har jo egentlig ikke gjort noe galt. Bare gå videre. Heldigvis finnes det mange andre menn i verden. Anonymous poster hash: 0b8c7...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå