AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg har kjøpt leilighet, og den er helt umøblert. For å starte med gangen, hva er det vanlig at man har der? Stumtjener? Teppe? Skomatte? Knagger? Skoskap? Gangen er veldig liten, ca to meter lang og 160 bred. Tar gjerne imot tips til gjenstander og gjerne også modeller som dere synes er fine, for jeg er elendig til sånt. Parketten er mørk brun eik og veggene er hvite. Anonymous poster hash: 7a1c5...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 3. desember 2014 #2 Del Skrevet 3. desember 2014 Ville heller hatt knaggrekke/hylle istedetfor stumtjener siden det er så liten plass. Da fungerer det greit med skohylle også. Dørmatte er også greit å ha. Kanskje et speil, så do får illusjonen om et litt større rom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filosof1 Skrevet 3. desember 2014 #3 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Speil er ikke dumt. Viktig å lyse opp hjørnene også, så ser det større ut. Endret 3. desember 2014 av Filosof1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 3. desember 2014 #4 Del Skrevet 3. desember 2014 Støtter forslaget om knagger/hylle i stedet for stumtjener. Det kan også være digg å ha en benk eller stol i gangen, i tilfelle man skal ta på seg vanskelige sko. Entrebenk m/skohylle: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70152702/ Hylle/knagger: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40152633/ Speil passer fint i gangen, bare pass på å heng det slik at man ikke river det ned ved påkledning. Nå når vi går mot årstid med snø og slaps er det veldig kjekt med en stor dørmatte som fanger det. Kjedelig å få vannskader i gangen fra sko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Del Skrevet 3. desember 2014 Vi har skoskap (egentlig ikke skoskap, men bruker det som det), stumtjener, knaggrekke til klær, knaggrekke til nøkler og en blomst Anonymous poster hash: 301a4...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Del Skrevet 3. desember 2014 Speil også, det glemte jeg Anonymous poster hash: 301a4...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Del Skrevet 3. desember 2014 En dørmatte til å skrape skitt og søle på utsiden av entredøren og en dørmatte med god oppsugningsevne på innsiden av døren. Særlig dersom dubhar parkett. Knagger til yttertøy, speil, lys, noe å sitte på og noe til å oppbevare skjerf, hansker osv i. Har du plass til kleskap er det praktisk til oppbevaring av yttertøy.Anonymous poster hash: 96a39...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2014 #8 Del Skrevet 3. desember 2014 Skoskap er i alle fall et must i min entre. Har også skohylle til sko som er i daglig bruk. Knaggrekker og stumtjener eller et garderobeskap alt etter hva du liker. Ellers kanskje et speil og en stol eller krakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. desember 2014 #9 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Ribba fra ikea er fin til nøkler, hansker o.l Passer fint over knaggrekka til Hemnes feks Endret 3. desember 2014 av Rotemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Del Skrevet 3. desember 2014 I min lille gang har jeg: Noe å sitte på (jeg har denne benken fra Jysk: http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/entrebenker/benk-oure-med-pute-og-3-skuffer-hvit ). Jeg har tatt vekk kurvene og har sko der istedet. Oppbevaring: Jeg har et lite skap med 3 skuffer og 5 hyller til oppbevaring av sko, reflekser, sitteunderlag, votter, luer, solbriller, hansker o.s.v. På veggen har jeg en hattehylle og noen knagger. Har også en stumtjener. Anonymous poster hash: 9bb6a...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 4. desember 2014 #11 Del Skrevet 4. desember 2014 gangen min er ca 1,5 m bred og 2 m lang. har dobbel skyvedørsgarderobe med speildører, skoskap og en nisje med hattehylle, knagger og garderobestang. har et teppe på gulvet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 4. desember 2014 #12 Del Skrevet 4. desember 2014 Sånn greie for å sette våt paraply nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 5. desember 2014 #13 Del Skrevet 5. desember 2014 Sånn greie for å sette våt paraply nedi. Fra Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 5. desember 2014 #14 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Nei nei, fra Oslo. Men hos meg var det ofte noe søl å skulle forsøke sette fra meg våt paraply inne i leieligheten, men så en dag så jeg at jeg hadde ei bøtte stående framme. Det funka veldig bra. Endret 5. desember 2014 av Strandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #15 Del Skrevet 5. desember 2014 Nå når vi går mot årstid med snø og slaps er det veldig kjekt med en stor dørmatte som fanger det. Kjedelig å få vannskader i gangen fra sko. Tips til modell/utseende? Anonymous poster hash: 7a1c5...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå