AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg driver med Autroprime BS 200 interaktivt brannalarmanlegg http://produkt.autronica.no/fileshare/filArkivRoot/produkt/pdf/dokumentasjon/bs200_cn.pdf Sånn type. Jeg har montert sentralen trukket kabel fra nødt lys, brann melder og 2 røykdetektorer som jeg har koblet i serie, jeg har koblet til sløyfene riktig, litt usikker på nødt lys og brannmelderen, men det viser fortsatt at det er feil på sløyfene selv om jeg koble dem riktig, det viser at det er 0 motstand og 0 strøm på sentralen. Jeg har prøvd å å starte systemet på nytt, men får samme feil meldinger Og det viser feil på annet! Jeg vet ikke hvordan jeg skal feilsøke og har ingen bok om det. Iforhold til bruks anvisning så er det ingenting om feil søking. Noen som har noe peiling? Anonymous poster hash: ab503...d6e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Det er en grunn til at det skal installeres av FAGFOLK Anonymous poster hash: f38ca...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Det er en grunn til at det skal installeres av FAGFOLK Anonymous poster hash: f38ca...b4c Jo da, jeg driver med det på skolen skjønner du Anonymous poster hash: ab503...d6e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 ?Anonymous poster hash: 311f8...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå