Gå til innhold

Hvor mye 20% må man drikke for å bli full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nesten full flaske Vikingfjord, holder det til to personer? Vi er begge ganske små. Vil bli rimelig full men ikke blackout for deretter å våkne opp i ens eget oppkast-dritings.

Anonymous poster hash: e4166...2d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent med å drikk alkohol til du er myndig du.

• Liker 3
Skrevet

Vent med å drikk alkohol til du er myndig du.

Jeg er 18.....

Skrevet

Det varierer jo hva folk tåler. En halv flaske Vikingfjord så hadde jeg ligget og frest i et hjørne før jeg kollapset. (Ikke er det godt heller).

Skrevet

Sist jeg drakk en halv vikingfjord på 20 %, så ble jeg ganske full ja. Var 18, dum og dreit meg ut fordi jeg var på grensa til dritings. Hun som drakk den andre halvdelen, spydde hele kvelden. Vi begge er ganske små og hadde nettopp fylt 18 den gang, så jeg tror at en halv flaske er mer enn nok for å si det sånn.

Skrevet

Ok, da er jeg litt forsiktig da! Takk for svar :)

Skrevet (endret)

Har en nesten full flaske Vikingfjord, holder det til to personer? Vi er begge ganske små. Vil bli rimelig full men ikke blackout for deretter å våkne opp i ens eget oppkast-dritings.

Vi har vel alle vært igjennom og prøvet dette, men svaret er alltid - det finner man ut selv til slutt - at alkoholholdige drikker skal nytes ikke bælmes da målet med slikt er å ikke bli full.

Endret av skrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...