AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 På chat-listen hadde jeg tidligere i dag 5 personer synlige.De andre har jeg slått av chatten for. Da jeg logget inn isted var en av disse 5 personene borte fra chat-listen, men han er fortsatt synlig om jeg klikker på "Venner". Når jeg ser på hans profil står det også at vi er "venner". Men hvorfor er han blitt borte fra chat-listen min? Er det fordi han har slått av chatten for meg? Anonymous poster hash: 10f09...6ab
Gjest BonBon Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Yup. Heldigvis så går ikke verden under av den grunn 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Yup. Heldigvis så går ikke verden under av den grunn Men hvorfor står det da fortsatt at vi er venner når jeg klikker inn på min venneliste? Og inn på hans profil? Når jeg ser på andre han er venner med står han fortsatt oppført som felles venn. Mitt totale antall venner er heller ikke bitt mindre. Det er kun fra chat-listen navnet hans er borte. Anonymous poster hash: 10f09...6ab
Gjest BonBon Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Han har logget av chatten eller endret syneligheten for deg på chatten. Ikke noe mer enn det 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Han har logget av chatten eller endret syneligheten for deg på chatten. Ikke noe mer enn det Ok,men hvordan går det an å endre dette? En venninne (som er en av de andre av de 5 jeg hadde chatten slått på for) gikk inn på sin profil og slo av chatten for meg og alle andre for 30 minutter siden.Men fra min profil er hun fortsatt synlig som en av de 5 jeg har tilgjengelig. Blir aldri klok på dette fb-greiene.. :/ Anonymous poster hash: 10f09...6ab
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Ok,men hvordan går det an å endre dette? En venninne (som er en av de andre av de 5 jeg hadde chatten slått på for) gikk inn på sin profil og slo av chatten for meg og alle andre for 30 minutter siden.Men fra min profil er hun fortsatt synlig som en av de 5 jeg har tilgjengelig. Blir aldri klok på dette fb-greiene.. :/ Anonymous poster hash: 10f09...6ab Du kan ikke endre det. Han har fjernet deg fra chatten hos seg. Anonymous poster hash: 8f8de...cc9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 En venninne (som er en av de andre av de 5 jeg hadde chatten slått på for) gikk inn på sin profil og slo av chatten for meg og alle andre for 30 minutter siden.Men fra min profil er hun fortsatt synlig som en av de 5 jeg har tilgjengelig. Anonymous poster hash: 10f09...6ab Lukk Facebook og deretter åpne igjen. Da er hun også sikkert borte fra chatlisten din. Anonymous poster hash: 8f8de...cc9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Du kan ikke endre det. Han har fjernet deg fra chatten hos seg. Anonymous poster hash: 8f8de...cc9 Det var det jeg mente.Hvordan kan han endre dette slik at han blir borte,når venninnen min slo av chat for alle,og fortsatt er blant de 5 jeg har som kan se meg online på chat..? AB over her: Ja,jeg har prøvd men hun står fortsatt der. Anonymous poster hash: 10f09...6ab
Gjest BonBon Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Er det virkelig så viktig? Du kan forsatt sende personen meldinger men du kan ikke se når han er online. Blir jo stalker tedenser utav dette
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Er det virkelig så viktig? Du kan forsatt sende personen meldinger men du kan ikke se når han er online. Blir jo stalker tedenser utav dette Hehe:)Nei det er ikke viktig sånn sett.Bare synes det var veldig rart,og lurte på om det fantes noe logisk forklaring. Anonymous poster hash: 10f09...6ab
Honey Dew Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 På chat-listen hadde jeg tidligere i dag 5 personer synlige.De andre har jeg slått av chatten for. Da jeg logget inn isted var en av disse 5 personene borte fra chat-listen, men han er fortsatt synlig om jeg klikker på "Venner". Når jeg ser på hans profil står det også at vi er "venner". Men hvorfor er han blitt borte fra chat-listen min? Er det fordi han har slått av chatten for meg? Anonymous poster hash: 10f09...6ab Han kan ha deaktivert hele chatte-funksjonen. Det er sikkert derfor han ikke viser. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Han kan ha deaktivert hele chatte-funksjonen. Det er sikkert derfor han ikke viser. Men venninnen min gjorde det og hun ser jeg fortsatt. Anonymous poster hash: 10f09...6ab
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Han kan ha deaktivert hele chatte-funksjonen. Det er sikkert derfor han ikke viser. Hvordan gjør man det?Anonymous poster hash: 4fbaf...93c
Sandie Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Hvordan gjør man det?Anonymous poster hash: 4fbaf...93c Man går på innstillinger nederst til høyre og velger "Slå av chatten"
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Man går på innstillinger nederst til høyre og velger "Slå av chatten" Merkelig, jeg har ikke den funksjonen. Har vært inne både på fb-appen og på facebook via wn nettleser. Anonymous poster hash: 4fbaf...93c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 Nå er alt som normalt igjen her. Merkelig. <TS Anonymous poster hash: 10f09...6ab
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 Man går på innstillinger nederst til høyre og velger "Slå av chatten" Nå fant jeg det :D Det var øverst til høyre, et slags tannhjul. På appen. Takk!Anonymous poster hash: 4fbaf...93c 1
Honey Dew Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 Hvordan gjør man det?Anonymous poster hash: 4fbaf...93c Trykk på "chat" nede i høyre hjørne. Når du får opp vinduet, ser du et lite tannhjul oppi høyre hjørne. Trykk på det og velg "turn off chat"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå