Gå til innhold

Rav genser fra Ulvang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på å kjøpe eg slik til meg selv. Er en L/XL, men siden den er unisex så ser jeg for meg at aremene og slikt blir kjempelange.

Noen jenter/damer som har denne som har erfaring med størrelsene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å gå ned én størrelse når jeg kjøper unisex-modeller. Jeg bruker egentlig M men i denne genseren kjøpte jeg S. Den krympet noe i første vask, men i ettertid har jeg vært veldig nøye med å strekke den i våt tilstand, og da har den holdt seg fin i størrelsen.

Anonymous poster hash: 807d1...4cc
Skrevet

Armene er foresten veldig lange uansett. De går til midten av hånda, og har hull til tommelen. Dersom du ikke ønsker så lange armer er det ikke verre enn å brette et par ganger så får du normal lengde, og det føles ikke klumpete ut av den grunn.

Men hadde jeg vært deg, så ville jeg tatt en tur i butikken å prøvd ulike størrelser.

Anonymous poster hash: 807d1...4cc
Skrevet (endret)

Tusen takk for svar! Tingen er at i kveld blir det salg på denne på gsport sin nettside, og jeg tror det kun er i dag. Så tenkte slå til da, og får jo ikke prøvd. Men er vel bare til å bytte hvis den ikke passer.

Vet dere om str til menn? Kjæresten bruker M i de fleste overdeler. Burde jeg kjøpe M eller L til han? Har lest at de krymper.

Endret av elentari
Skrevet

Jeg har denne i XS og størrelsen min er vanligvis XS. Passer normalt bra. Litt større enn til vanlig, men ellers grei. Du bør nok gå for L.

Anonymous poster hash: 384dc...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...