AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 en av mine er blitt ufør og har fått betalt ut en sum. Han har mye som han skylder meg. Så vet noen hvor mye den summen blir på eller er det individuelt? Og hva er lurest å gjøre med dem penga, åpne spare konto eller putte dem i hva? Anonymous poster hash: 4bdc4...a61
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Mener du etterbetalt, eller hva personen får utbetalt i mnden? Alt er egentlig fra person til person. Så det vet vi ikke.. utenom du gir oss infomasjon at han er på minstesats. Da vet vi hvor mye han får. Anonymous poster hash: 59344...fed
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Han har minstesats.. Han får en sum når han skal bli ufør, altså en engangs sum .... Anonymous poster hash: 4bdc4...a61
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Så han har blitt ung ufør? Siden du sier han får engangs sum. Betyr vel at han får etterbetalt. For om han bare har fått uføre så får du ikke etterbetalt. Isåfall om det er ung ufør han har fått så kan det bli en stor sum om han ikke har hatt ung ufør tillegg på aap`n sin. Noen får flere hundre tusen.. andre får kun 10.000 eller mindre. Anonymous poster hash: 59344...fed
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Da er neste spørmål for hvor lang tid han får tilbakebetalt. Er dette en gjettekonkurranse, eller er det bare meg som får inntrykk av det?Anonymous poster hash: 66414...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 han har ikke tillegget til aap. Så de regner ut så mange år han har gått på aap og får tilbakebetaling da.. Då skjønner jeg hvorfor av alle skulle han få en sum... Er det lurt å spare dem på en konto el bsu? Anonymous poster hash: 4bdc4...a61
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Aha oki, men da kan det bli en pen sum om det er snakk om mange år med ung ufør tillegg. Om han aldri har fått bostøtte, andre stønader og ingen ung ufør tillegg. Da kan han forvente en pen sum tilbakebetalt. 100.000 ++ ihvertfall. Spare i BSU og vanlig sparekonto er best om han er ute etter og spare egenkapital, men skal han spare langsiktig så vurder fond. Anonymous poster hash: 59344...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå