Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, en venninne kom med dette ønsket da jeg spurte, så hjemmelaget må hun jo få:) Noen forslag? Jeg kan ikke strikke eller hekle. Eneste jeg kan bake som jeg får bra nok til å gi bort er rundstykker, så det har jeg jo tenkt på. Hun har mann og 2 små barn. Vet at hun ikke kan spise marsipan eller ting med kullsyre eller alkohol i.

Anonymous poster hash: fd333...d1a
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med noe slags krydder eller urtesalt? Urte- og/eller chiliolje? :)

Endret av Purple Basil
  • Liker 2
Skrevet

Du kan lage:

Saltskrubb / Sukkerskrubb
Syltetøy
Hjemmelaget knekkebrød
Hjemmelaget müsli
Fløtekarameller
Havrekjeks
Stearinlys i kopp
Glyserinsåpe (ferdig såpebase finner du feks på panduro, bare å tilsette farge og lukt)

Brente mandler

Badesalt
Nøkkelring (Du trenger: nøkkelring (til å feste nøkkelen på, panduro har), en liten øyeskrue (jernia/biltema/clasohlson) og en vinkork)
Hjemmelaget gløgg

• Liker 1
Skrevet

Ta deg en tur på en julemesse finnes massevis av rundt om i Norge. Der finnes massevis av hjemmelaget av flittige små og store hender.

Anonymous poster hash: b72d4...261

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Ja, en venninne kom med dette ønsket da jeg spurte, så hjemmelaget må hun jo få :) Noen forslag? Jeg kan ikke strikke eller hekle. Eneste jeg kan bake som jeg får bra nok til å gi bort er rundstykker, så det har jeg jo tenkt på. Hun har mann og 2 små barn. Vet at hun ikke kan spise marsipan eller ting med kullsyre eller alkohol i.

Anonymous poster hash: fd333...d1a

Hva med hjemmelaget kroppskrubb? Eller sjokoladekjeks på glass?

Skrevet

Hva med noe slags krydder eller urtesalt? Urte- og/eller chiliolje? :)

Hun bruker ikke så mye sånt(litt ironisk når hun bruker en del sånt på jobb:P)

Du kan lage:

Saltskrubb / Sukkerskrubb

Syltetøy

Hjemmelaget knekkebrød

Hjemmelaget müsli

Fløtekarameller

Havrekjeks

Stearinlys i kopp

Glyserinsåpe (ferdig såpebase finner du feks på panduro, bare å tilsette farge og lukt)

Brente mandler

Badesalt

Nøkkelring (Du trenger: nøkkelring (til å feste nøkkelen på, panduro har), en liten øyeskrue (jernia/biltema/clasohlson) og en vinkork)

Hjemmelaget gløgg

Skrubb har jeg ikke laget men BADESALT kan jeg jo lage!:D Har jeg laget før og har jo alt jeg trenger, at jeg ikke tenkte på det^^,

Baking er bare å glemme for det får jeg ikke til, men kanskje en nøkkelring:)

Ta deg en tur på en julemesse finnes massevis av rundt om i Norge. Der finnes massevis av hjemmelaget av flittige små og store hender.

Anonymous poster hash: b72d4...261

Jo, er en sånn bod bort på et senter i nærheten, men tror kanskje hun mente hjemmelaget som i laget av meg, ikke hjemmelaget av andre. Selv om det kan bli krise-løsning:S

Anonymous poster hash: 4a28b...096

Skrevet (endret)

På abeautifulmess.com finnes det masse av gjør-det-selv prosjekter i alle vanskelighetgrader. Alt fra interiør og pyntegjenstander til mat og drikke :)

Paperandstitchblog.com er også å anbefale!

Endret av gohege
Skrevet

På epla.no kan du kjøpe mye hjemmelaget /håndlaget som er fint å få i gave :)

Skrevet

På abeautifulmess.com finnes det masse av gjør-det-selv prosjekter i alle vanskelighetgrader. Alt fra interiør og pyntegjenstander til mat og drikke :)

Paperandstitchblog.com er også å anbefale!

Oh, takk for linker, skal sjekke dem ut:) Har vært å sett på pinterest, men synes det blir litt rotete der:P

På epla.no kan du kjøpe mye hjemmelaget /håndlaget som er fint å få i gave :)

Epla og Etsy er jeg kjent med, men tror hun ønsket seg hjemmelaget som i laget av meg:)

Anonymous poster hash: 4a28b...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...