AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Ja, en venninne kom med dette ønsket da jeg spurte, så hjemmelaget må hun jo få Noen forslag? Jeg kan ikke strikke eller hekle. Eneste jeg kan bake som jeg får bra nok til å gi bort er rundstykker, så det har jeg jo tenkt på. Hun har mann og 2 små barn. Vet at hun ikke kan spise marsipan eller ting med kullsyre eller alkohol i. Anonymous poster hash: fd333...d1a
Purple Basil Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Hva med noe slags krydder eller urtesalt? Urte- og/eller chiliolje? Endret 4. desember 2014 av Purple Basil 2
Solbærsaft Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Du kan lage: Saltskrubb / Sukkerskrubb Syltetøy Hjemmelaget knekkebrød Hjemmelaget müsli Fløtekarameller Havrekjeks Stearinlys i kopp Glyserinsåpe (ferdig såpebase finner du feks på panduro, bare å tilsette farge og lukt) Brente mandler Badesalt Nøkkelring (Du trenger: nøkkelring (til å feste nøkkelen på, panduro har), en liten øyeskrue (jernia/biltema/clasohlson) og en vinkork) Hjemmelaget gløgg 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Ta deg en tur på en julemesse finnes massevis av rundt om i Norge. Der finnes massevis av hjemmelaget av flittige små og store hender.Anonymous poster hash: b72d4...261
Gjest Linn Cathrin Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Ja, en venninne kom med dette ønsket da jeg spurte, så hjemmelaget må hun jo få Noen forslag? Jeg kan ikke strikke eller hekle. Eneste jeg kan bake som jeg får bra nok til å gi bort er rundstykker, så det har jeg jo tenkt på. Hun har mann og 2 små barn. Vet at hun ikke kan spise marsipan eller ting med kullsyre eller alkohol i. Anonymous poster hash: fd333...d1a Hva med hjemmelaget kroppskrubb? Eller sjokoladekjeks på glass?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Hva med noe slags krydder eller urtesalt? Urte- og/eller chiliolje? Hun bruker ikke så mye sånt(litt ironisk når hun bruker en del sånt på jobb:P) Du kan lage: Saltskrubb / Sukkerskrubb Syltetøy Hjemmelaget knekkebrød Hjemmelaget müsli Fløtekarameller Havrekjeks Stearinlys i kopp Glyserinsåpe (ferdig såpebase finner du feks på panduro, bare å tilsette farge og lukt) Brente mandler Badesalt Nøkkelring (Du trenger: nøkkelring (til å feste nøkkelen på, panduro har), en liten øyeskrue (jernia/biltema/clasohlson) og en vinkork) Hjemmelaget gløgg Skrubb har jeg ikke laget men BADESALT kan jeg jo lage!:D Har jeg laget før og har jo alt jeg trenger, at jeg ikke tenkte på det^^, Baking er bare å glemme for det får jeg ikke til, men kanskje en nøkkelring:) Ta deg en tur på en julemesse finnes massevis av rundt om i Norge. Der finnes massevis av hjemmelaget av flittige små og store hender.Anonymous poster hash: b72d4...261 Jo, er en sånn bod bort på et senter i nærheten, men tror kanskje hun mente hjemmelaget som i laget av meg, ikke hjemmelaget av andre. Selv om det kan bli krise-løsning:S Anonymous poster hash: 4a28b...096
gohege Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 (endret) På abeautifulmess.com finnes det masse av gjør-det-selv prosjekter i alle vanskelighetgrader. Alt fra interiør og pyntegjenstander til mat og drikke Paperandstitchblog.com er også å anbefale! Endret 5. desember 2014 av gohege
Ulzzang Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 På epla.no kan du kjøpe mye hjemmelaget /håndlaget som er fint å få i gave
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 På abeautifulmess.com finnes det masse av gjør-det-selv prosjekter i alle vanskelighetgrader. Alt fra interiør og pyntegjenstander til mat og drikke Paperandstitchblog.com er også å anbefale! Oh, takk for linker, skal sjekke dem ut:) Har vært å sett på pinterest, men synes det blir litt rotete der:P På epla.no kan du kjøpe mye hjemmelaget /håndlaget som er fint å få i gave Epla og Etsy er jeg kjent med, men tror hun ønsket seg hjemmelaget som i laget av meg:) Anonymous poster hash: 4a28b...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå