Gå til innhold

Blir dette 'den nye' Kitchen Aid kjøkkenmaskinen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg er ikke disse noe alternativ jeg vurderer å bruke tid på, engang. For meg er det og har det alltid vært Kenvood som er nummer en, ingen foran ingen ved siden av mht. Bruksegenskaper. En kjøkkenmaskin skal ikke stå til pynt og se fin ut, den skal være i bruk og bære funksjonell.

Anonymous poster hash: 5a9d7...ead

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min Kenwood i 12 år. Min mor har hatt sin i sikkert 25.

KA har "brandet" seg designmessig.

Så selv om den sikkert er god, så er det ingenting som tilsier at den er bedre en Kenwood. Alt annet blir etterligninger så langt..

Anonymous poster hash: fded5...755

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selv om den sikkert er god, så er det ingenting som tilsier at den er bedre en Kenwood. Alt annet blir etterligninger så langt..Anonymous poster hash: fded5...755

Det blir som med de som prøver å etterligne tripp-trapp-stolen, ingen klarer å nå opp.

Anonymous poster hash: 5a9d7...ead

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett den, men synes egentlig ikke den er så fin. Husker første gang jeg så KA; det var i 2003, og jeg falt for den med en gang. Mulig at SMEG'en er noe jeg kan like etterhvert, men det er i alle fall ikke kjærlighet ved første blikk for min del.

Jeg har forresten hatt min KA i 10 år, og bruker den ca 3 ganger i uken. Bakebolla er litt liten, men jeg får akkurat laget tre brød i en omgang, og er superfornøyd. Så det er jo ikke BARE designet som er bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis det ikke sto SMEG(ma) med store bokstaver på den.

Anonymous poster hash: 2a086...588
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke noe alternativ til KitchenAid. Har hatt min Artisan i over 10 år og er kjempefornøyd med den.

Når det er sagt; er godt mulig SMEG maskinen er en grei kjøkkenmaskin (er litt skeptisk etter dårlig erfaring med retro-kjøleskap fra samme merke). En ting jeg lurer på er om de har avtaler med verksteder rundt om i Norge om det er nødvendig med reparasjoner. Er en såpass dyr maskin at det er uaktuelt å kaste den om noe blir galt med den - da må den jo repareres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så selv om den sikkert er god, så er det ingenting som tilsier at den er bedre en Kenwood. Alt annet blir etterligninger så langt..

Anonymous poster hash: fded5...755

Ja du vet jammen hva du snakker om. Kitchen Aid har vært på markedet siden begynnelsen av 1900 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du vet jammen hva du snakker om. Kitchen Aid har vært på markedet siden begynnelsen av 1900 tallet.

Uansett er Kenwood best i alle tester (i alle fall de man får opp ved et enkelt søk), så det er bedre å satse på kvalitet fremfor design.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er Kenwood best i alle tester (i alle fall de man får opp ved et enkelt søk), så det er bedre å satse på kvalitet fremfor design.

Enig, Kenwood er for folk som har peiling på mat, KA er for designjåler. :nigo:

Anonymous poster hash: dc64b...031

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...