AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Del Skrevet 3. desember 2014 Kitchen aid kjøkkenmaskiner har jo bare blitt mer og mer populære. Nesten så det har tatt litt av. Men, jeg kom over denne kjøkkenmaskinen fra SMEG i dag. Tror dere dette blir 'den nye' Kitchen aid maskinen? Hva synes dere om den? Anonymous poster hash: b1267...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 3. desember 2014 #2 Del Skrevet 3. desember 2014 Nei... ganske enkelt fordi KA er et designikon og alt annet bare dårlige etterligninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Del Skrevet 3. desember 2014 For meg er ikke disse noe alternativ jeg vurderer å bruke tid på, engang. For meg er det og har det alltid vært Kenvood som er nummer en, ingen foran ingen ved siden av mht. Bruksegenskaper. En kjøkkenmaskin skal ikke stå til pynt og se fin ut, den skal være i bruk og bære funksjonell.Anonymous poster hash: 5a9d7...ead 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg har hatt min Kenwood i 12 år. Min mor har hatt sin i sikkert 25. KA har "brandet" seg designmessig. Så selv om den sikkert er god, så er det ingenting som tilsier at den er bedre en Kenwood. Alt annet blir etterligninger så langt..Anonymous poster hash: fded5...755 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 4. desember 2014 #5 Del Skrevet 4. desember 2014 http://www.kitchenaid.co.uk/about-kitchenaid/history# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har hatt min Kenwood i 12 år. Min mor har hatt sin i sikkert 25. KA har "brandet" seg designmessig. Så selv om den sikkert er god, så er det ingenting som tilsier at den er bedre en Kenwood. Alt annet blir etterligninger så langt..Anonymous poster hash: fded5...755 Det blir som med de som prøver å etterligne tripp-trapp-stolen, ingen klarer å nå opp.Anonymous poster hash: 5a9d7...ead 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 5. desember 2014 #7 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har sett den, men synes egentlig ikke den er så fin. Husker første gang jeg så KA; det var i 2003, og jeg falt for den med en gang. Mulig at SMEG'en er noe jeg kan like etterhvert, men det er i alle fall ikke kjærlighet ved første blikk for min del. Jeg har forresten hatt min KA i 10 år, og bruker den ca 3 ganger i uken. Bakebolla er litt liten, men jeg får akkurat laget tre brød i en omgang, og er superfornøyd. Så det er jo ikke BARE designet som er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Del Skrevet 5. desember 2014 Kanskje hvis det ikke sto SMEG(ma) med store bokstaver på den. Anonymous poster hash: 2a086...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 7. desember 2014 #9 Del Skrevet 7. desember 2014 For meg er det ikke noe alternativ til KitchenAid. Har hatt min Artisan i over 10 år og er kjempefornøyd med den. Når det er sagt; er godt mulig SMEG maskinen er en grei kjøkkenmaskin (er litt skeptisk etter dårlig erfaring med retro-kjøleskap fra samme merke). En ting jeg lurer på er om de har avtaler med verksteder rundt om i Norge om det er nødvendig med reparasjoner. Er en såpass dyr maskin at det er uaktuelt å kaste den om noe blir galt med den - da må den jo repareres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 8. desember 2014 #10 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg har hatt min Kenwood i 12 år. Min mor har hatt sin i sikkert 25. KA har "brandet" seg designmessig. Så selv om den sikkert er god, så er det ingenting som tilsier at den er bedre en Kenwood. Alt annet blir etterligninger så langt..Anonymous poster hash: fded5...755 Ja du vet jammen hva du snakker om. Kitchen Aid har vært på markedet siden begynnelsen av 1900 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montefalco Skrevet 8. desember 2014 #11 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja du vet jammen hva du snakker om. Kitchen Aid har vært på markedet siden begynnelsen av 1900 tallet. Uansett er Kenwood best i alle tester (i alle fall de man får opp ved et enkelt søk), så det er bedre å satse på kvalitet fremfor design. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Del Skrevet 9. desember 2014 Uansett er Kenwood best i alle tester (i alle fall de man får opp ved et enkelt søk), så det er bedre å satse på kvalitet fremfor design. Enig, Kenwood er for folk som har peiling på mat, KA er for designjåler. Anonymous poster hash: dc64b...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå