AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Husker det gikk noe som het Jul i Blåfjell for noen år siden, mens nå er det Jul på Månetoppen.. Er det samme program? Hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 11869...4e4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jul på månetoppen er oppfølgeren til jul i blåfjell... Anonymous poster hash: 16400...e55 1
Villemoe Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg trodde det var motsatt. At jul på Månetoppen var oppfølger til Amalies jul og Jul i Blåfjell kom etter den. Jul på månetoppen er oppfølgeren til jul i blåfjell... Anonymous poster hash: 16400...e55
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Husker det gikk noe som het Jul i Blåfjell for noen år siden, mens nå er det Jul på Månetoppen.. Er det samme program? Hva er forskjellen? Anonymous poster hash: 11869...4e4 Jul i Blåfjell er bare med blånisser. Jul på Månetoppen har blånisser og rødnisser. Anonymous poster hash: 81113...f11
Gjest Hummels Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Jeg trodde det var motsatt. At jul på Månetoppen var oppfølger til Amalies jul og Jul i Blåfjell kom etter den. Først kom Amalies jul, så kom jul i blåfjell og så kom jul på månetoppen 2
Villemoe Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Sånn kan det gå . Da lærte jeg meg noe nytt i dag også Først kom Amalies jul, så kom jul i blåfjell og så kom jul på månetoppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå