AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har fått følelser for en mann som jeg har datet. Men jeg føler at det er feil å si det til han. For sier jeg det så kan det bare såre meg, for jeg føler at det eneste han viser meg er at han er ute etter vennskap og sex. Noen som har følt det på samme måte, og har tips og råd til meg? Anonymous poster hash: ff821...51b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 herreguud snak kom å lage problem av ingenting.. Anonymous poster hash: f8e0c...e73
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har sagt det til "min", selv om han nepppe kommer til å gjengjelde det. Vi har et godt, åpent og ærlig forhold, så det føltes helt naturlig for meg å si det. Jeg tror han ble glad, om ikke annet enn fordi han fikk bekreftet manndommen sin på et vis. Anonymous poster hash: f38db...dcb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Den eneste gangen det er feil å si at man har følelser er når man ikke har følelser. Men da er man en psykopat. Og psykopater lyver jo som kjent, så... Anonymous poster hash: 1ab53...99e
PrinsesseNila Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jeg venter til han sier han har følelser før jeg sier jeg har det Er heller aldri den første til å si "jeg er glad i deg" og "jeg elsker deg". Mulig det er fordi jeg er emosjonellt skadet og redd for avvisning, men det har funket flott for meg så langt
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Jeg venter til han sier han har følelser før jeg sier jeg har det Er heller aldri den første til å si "jeg er glad i deg" og "jeg elsker deg". Mulig det er fordi jeg er emosjonellt skadet og redd for avvisning, men det har funket flott for meg så langt Samme gjør jeg. Men det funker ikke så bra for meg Blir jo aldri noe forhold ut av det. Men jeg tør virkelig ikke å stille meg så blottstilt. Er helt sikker på at jeg blir såret/avvist hvis jeg sier det. Anonymous poster hash: 446a2...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå