Tia83 Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Alle de ulike frisørene jeg har hatt har anbefalt med ulike produkter av ulike merker. Aldri har noen tipset meg om produkter de ikke selv fører. Skjønner jo at de vil selge mer, samtidig hadde jeg satt mer pris på, og kommet tilbake til, en frisør som faktisk var ærlig og ga meg de beste tipsene til akkurat mitt hår. Finnes det noen man kan gå til som ikke bare tenker på sine egne produkter? Evt en frisørsalong som har et stort utvalg så det er større sjans for å finne noe som passer?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Sannsynligvis ikke, i og med at frisørene ofte får provisjon etter hva de selger. Anonymous poster hash: c8763...7f5 1
umwar Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Du kan jo ta til deg de generelle rådene om hva håret ditt trenger mer av, for så å bestemme deg for merke etterpå. Noen merker er best på tørt hår, mens andre er bedre på å gi håret volum. Og personlige preferanser spiller så klart inn
Frisørdama Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Har du fått hår og hodebunns analyse? I så fall kan jeg anbefale deg produkter. Jeg har jobbet med veldig mange forskjellige merker.. Det er nok sånn at de fleste frisører kun anbefaler deg noe av det de selger.
Tia83 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2014 Du kan jo ta til deg de generelle rådene om hva håret ditt trenger mer av, for så å bestemme deg for merke etterpå. Noen merker er best på tørt hår, mens andre er bedre på å gi håret volum. Og personlige preferanser spiller så klart inn Ingen dum idé. Er bare så utrolig dårlig på hår og produkter at det hadde vært så greit å bare få beskjed fra en "ekspert" om hvilke produkter som passer til mitt hår. Har du fått hår og hodebunns analyse? I så fall kan jeg anbefale deg produkter. Jeg har jobbet med veldig mange forskjellige merker.. Det er nok sånn at de fleste frisører kun anbefaler deg noe av det de selger. Hvor kan jeg få en sånn analyse?
Tia83 Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2014 Hos frisør... Åh, haha:p Burde vel skjønt det, har bare aldri hørt om det før. Da skal jeg gjøre det neste gang jeg er hos frisøren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå