AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Hei, jeg er på utkikk etter en fin klassisk ullkåpe. Jeg anser kjøpet som en innvestering og forventer at den skal vare i noen år fremover. Jeg lurer på hvor man får kjøpt sånne kåper? Jeg bor i Oslo. Og hva er rimelig å betale for noe sånt? Jeg er ikke opptatt av merke, men kvalitet. Vil helst at den skal være varm og sitte pent på kroppen. Tenker på å bruke den i litt finere annledninger, over kjoler og skjørt etc. Jeg har allerede en parkas, men liker ikke å bruke den over kjoler og skjørt. Jeg er ganske liten og nett, hvis det er av betydning. Jeg er 160 cm høy, i midten av 20 årene. Håper noen kan hjelpe meg. Anonymous poster hash: f72d7...972
Gjest Haaploes Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jeg ville sjekket ut typiske "dame-butikker", Til Henne-kjeden er et sted jeg ofte tar en kikk når jeg er ute etter ordentlige materialer og klassiske plagg som holder. Hver butikk har som regel flere merker inne enn bare Til Henne-merkene :-) Verdt en titt i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Høyer, Steen og Strøm m.fl Du må nok kanskje regne med 5-8000,- for å få en tidløs, klassisk kåpe i god kvalitet. Kanskje også mer. Anonymous poster hash: 9a0a0...26d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Jeg ville sjekket ut typiske "dame-butikker", Til Henne-kjeden er et sted jeg ofte tar en kikk når jeg er ute etter ordentlige materialer og klassiske plagg som holder. Hver butikk har som regel flere merker inne enn bare Til Henne-merkene :-) Verdt en titt i hvert fall! Takk! sjekket linken din nå, det virker som en fin butikk Akkurat dette jeg var ute etter. Anonymous poster hash: f72d7...972
Puny Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Vent og se om det kommer noen på salg i januar? Det skal jeg i alle fall
Gjest Tigress Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Ebbesen og Jensen i Prinsens gate. Dei kan kåper. Ikkje bli skremt av at det berre er gamle damer som jobber der, desse damene kan snitt og kvalitet. Dei fører merke som driv med kåper, og som ikkje berre er motehus, så du betalar for kvaliteten, ikkje berre merket. For 15 år sidan kjøpte eg ei lang kåpe i ull og kasjmir der, betalte om lag 3000,-. Eg var student, så eg fekk litt av dette av foreldra mine og ein slektning til jul. Eg ville faktisk tenkt at opptil 10 000 er greitt dersom det er kasjmir, men høyr litt med dei - dette er folka som veit kva ullblanding som held best.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Ebbesen og Jensen i Prinsens gate. Dei kan kåper. Ikkje bli skremt av at det berre er gamle damer som jobber der, desse damene kan snitt og kvalitet. Dei fører merke som driv med kåper, og som ikkje berre er motehus, så du betalar for kvaliteten, ikkje berre merket. For 15 år sidan kjøpte eg ei lang kåpe i ull og kasjmir der, betalte om lag 3000,-. Eg var student, så eg fekk litt av dette av foreldra mine og ein slektning til jul. Eg ville faktisk tenkt at opptil 10 000 er greitt dersom det er kasjmir, men høyr litt med dei - dette er folka som veit kva ullblanding som held best. Der har jeg kjøpt en kåpe også. Vinteren for to år siden. Kostet vel rundt 12 000,- men er helt tidløs og en god investering. Fantastisk service der!Anonymous poster hash: 9a0a0...26d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 http://www.noanoa.com/dk/product?double-breasted-coat-in-boiled-wool-grey&styleid=1-5175-1&colorid=00005 Eg kjøpte nyleg denne frå Noa Noa. Passformen er nydeleg, særleg pga stripene som gir ein feminin og fin fasong. Lengda er fin også for oss som ikkje er så høge. Eg hugsar ikkje heilt kva eg betalte, men det var nok litt over 2000 kr. Den finnast også i ein fin lilla-farge, dersom du kler det. Anonymous poster hash: 7feb9...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå