happytac0 Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Heihei!! Endret sikkeretskoden til min iPhone i sta, og skulle (som jeg pleier å gjøre) teste den og lære meg/huske hva den var. Selvfølgelig klarte jeg å glemme koden fra det øyeblikket jeg endret til jeg skulle teste den. Prøvde flere ganger og nå har jeg endt opp med: "iPhone er deaktivert prøv igjen om 60 minutter" Har allerede prøvd å koble til iTunes, men da må jeg gi datamaskinen tilgang til å drive med telefonen min, og jeg kan ikke godkjenne maskinen når jeg ikke kommer meg inn på telefonen. Har gjort denne feilen før også, men klarte etter hvert å tippe hva koden var. Noen forslag? Helst ganske fort, skal bort straks og jeg trenger telefonen med meg! Tar i mot alle tips og forslag med takk Endret 3. desember 2014 av happytac0
Kragebein Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Du kan tvinge den til å gjenopprettes, ved skru telefonen av og holde inne hjem-knappen mens du kobler i kabelen til pc-en, men da vil du også miste alt innholdet på den med mindre du har en sikkerhetskopi lagret. Hvis ingenting annet virker kan i hvert fall det være en siste utvei for å komme inn på telefonen igjen. Endret 3. desember 2014 av Kragebein
happytac0 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2014 Du kan tvinge den til å gjenopprettes, ved skru telefonen av og holde inne hjem-knappen mens du kobler i kabelen til pc-en, men da vil du også miste alt innholdet på den med mindre du har en sikkerhetskopi lagret. Hvis ingenting annet virker kan i hvert fall det være en siste utvei for å komme inn på telefonen igjen. Tuuuusen takk! Sikkerhetskopierte den for et par dager siden og den driver på å gjenoppretter nå!
Kragebein Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Tuuuusen takk! Sikkerhetskopierte den for et par dager siden og den driver på å gjenoppretter nå! Så godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå