Gå til innhold

Glemt sikkerhetskode til iPhone, deaktivert!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heihei!!

Endret sikkeretskoden til min iPhone i sta, og skulle (som jeg pleier å gjøre) teste den og lære meg/huske hva den var. Selvfølgelig klarte jeg å glemme koden fra det øyeblikket jeg endret til jeg skulle teste den. Prøvde flere ganger og nå har jeg endt opp med: "iPhone er deaktivert prøv igjen om 60 minutter"

Har allerede prøvd å koble til iTunes, men da må jeg gi datamaskinen tilgang til å drive med telefonen min, og jeg kan ikke godkjenne maskinen når jeg ikke kommer meg inn på telefonen.

Har gjort denne feilen før også, men klarte etter hvert å tippe hva koden var. Noen forslag? Helst ganske fort, skal bort straks og jeg trenger telefonen med meg! Tar i mot alle tips og forslag med takk :)

Endret av happytac0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan tvinge den til å gjenopprettes, ved skru telefonen av og holde inne hjem-knappen mens du kobler i kabelen til pc-en, men da vil du også miste alt innholdet på den med mindre du har en sikkerhetskopi lagret. Hvis ingenting annet virker kan i hvert fall det være en siste utvei for å komme inn på telefonen igjen.

Endret av Kragebein
Skrevet

Du kan tvinge den til å gjenopprettes, ved skru telefonen av og holde inne hjem-knappen mens du kobler i kabelen til pc-en, men da vil du også miste alt innholdet på den med mindre du har en sikkerhetskopi lagret. Hvis ingenting annet virker kan i hvert fall det være en siste utvei for å komme inn på telefonen igjen.

Tuuuusen takk! Sikkerhetskopierte den for et par dager siden og den driver på å gjenoppretter nå!

Skrevet

Tuuuusen takk! Sikkerhetskopierte den for et par dager siden og den driver på å gjenoppretter nå!

Så godt å høre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...