Gå til innhold

Jenter som ikke er interessert i kjæreste. Hvordan få dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en jente i omgangskretsen min som virker mest opptatt av å feste og sjekke opp så mange gutter som mulig. Vil si hun virker rimelig løs på byen.

Men hun er rimelig attraktiv(blant de peneste, hyggeligste og oppegående jentene) så regner med at hun ikke har noe problem med å få kjæreste.

Så hva får egentlig festejenter til å roe seg ned? Hun er 20 og hun har vært sånn siden jeg kjente henne halvannet år, Tenker man må gå lei av å drikke seg dritings og kline med randoms? Tenker også at hvis man venter for lenge med å prøve seg så blir hun tatt av noen andre.

Anonymous poster hash: 67b9d...9ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til hun blir eldre?

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Tror ikke det finnes noen oppskrift. Ingenting har funka på meg så langt i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

Vel viss hun ikke er interessert i kjæreste så finn deg en annen. Sikt litt høyere og finn en som ikke er løs kanskje?

Anonymous poster hash: 50dba...a92
Skrevet (endret)

Var slik da jeg var 20, og er slik enda. Straks 23. Fester ikke da siden jeg ikke er glad i alkohol, og roter ikke rundt. Jeg synes kjæresteting er kjedelig. Synes det er plagsomt at folk sender meg melding/ringer for å snakke. Synes det er irriterende å måtte planlegge dagen for å besøke en eventuell kjæreste. Og måtte prioritere noen andre enn meg selv. Er ingen som kan forandre det, dessverre. Ikke engang den kjekkeste fyren i gata.

Men du kan håpe at hun vokser fra det da :)

Endret av Verify
  • Liker 3
Skrevet

Hvis hun blir dyrket og tilbedt av alle, har hun ingen grunn til å få seg kjæreste.

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dette bare finner jeg på nå:

1. Ha ONS med henne.

2. Vær god i senga

3. Foreslå en ff-ordning

4. Repeter trinne 1-3 til hun sier ja.

5. Få henne til å utvikle følelser.

Skrevet

Hvis hun blir dyrket og tilbedt av alle, har hun ingen grunn til å få seg kjæreste.

Vel. Jeg kan ikke ha merket å ha blitt dyrket, og har heller ikke noe imot menn, men jeg vil ikke ha kjæreste, selv nå når jeg har passert 30. Blir litt kleint når folk prøver seg og tror at jeg enten enten er høy på pæra eller har dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: b1cf0...54d

Skrevet

Fortsett med å legge inn gode aksjer (snill, lytte, best i senga osv), også høster du inn belønning når hun blir eldre.

Skrevet

Vel. Jeg kan ikke ha merket å ha blitt dyrket, og har heller ikke noe imot menn, men jeg vil ikke ha kjæreste, selv nå når jeg har passert 30. Blir litt kleint når folk prøver seg og tror at jeg enten enten er høy på pæra eller har dårlig selvtillit.

Men kjære deg, AB, her var det snakk om den jenta TS snakket om. Hun sjekker, blir tilbedt osv. - den som vil bli kjæreste med henne bør bare finne seg annet å gjøre.

(Men jeg skal innrømme at de stakk i meg at du er høy på pæra når du med en gang du leste innlegget mitt antok at jeg snakka om deg - eller at du har dårlig selvtillit når du må stå som anonym.)

Skrevet

Hva er vitsen med kjæreste? Blir jo bare slutt likevel. Stay single <3

Anonymous poster hash: 1d356...0de
  • Liker 3
Skrevet

(Men jeg skal innrømme at de stakk i meg at du er høy på pæra når du med en gang du leste innlegget mitt antok at jeg snakka om deg - eller at du har dårlig selvtillit når du må stå som anonym.)

Høy på pæra? Jeg sa jo nettopp at jeg er over 30, altså ikke ung lenger. Jeg har bare møtt så mange som går utifra at man bare kan være singel dersom man er for ung til å vite bedre, eller er er "mindre ung", men med elendig selvtillit. Og selvfølgelig, at man alltids kan snakkes ifra å ville være singel og bo alene, spesielt dersom man hadde mange tilbud og likte å feste som ung.

Skrevet

Respekter at hun ikke vil ha kjæreste, og move on.

Anonymous poster hash: a1be2...4bc
  • Liker 5
Skrevet

Finn noen annen ts. Helt enkelt. Slike jenter bare fortsetter til sent 20-årene. Og har da utviklet sære personligheter og egenrådighet som gjør dem til ubrukelige kjærestemateriale.

Når de har passert 30 vil de naturligvis mange av de prøve å ha kjæreste, men de er så ute av trening etter så mange år med meg meg meg fokus at det blir med de spede forsøkene. Til slutt ender de opp som ensomme gamle tanter.

Anonymous poster hash: 4c5a8...010
  • Liker 1
Skrevet

Finn noen annen ts. Helt enkelt. Slike jenter bare fortsetter til sent 20-årene. Og har da utviklet sære personligheter og egenrådighet som gjør dem til ubrukelige kjærestemateriale.

Når de har passert 30 vil de naturligvis mange av de prøve å ha kjæreste, men de er så ute av trening etter så mange år med meg meg meg fokus at det blir med de spede forsøkene. Til slutt ender de opp som ensomme gamle tanter.

Anonymous poster hash: 4c5a8...010

Trenger ikke være ensom fordi man ikke har mann. Hva skal man med menn uansett? Er jo bare utro hele gjengen uansett. Stay single <3

Anonymous poster hash: 1d356...0de

• Liker 5
Skrevet

Hehe, var som å lese om meg selv.. Jeg er i midten av 20-årene og er ikke helt ferdig med den festinga.. Har vært i ganske isolerte forhold, så når jeg er singel, så er jeg siiiingeeel liksom.. Går ofte ut med guttekompiser, og ett par stk av de har vært/er interessert i meg, men for meg er det vare vennskap fordi vi har kjent hverandre så lenge. Selv om jeg har sagt det rett ut, skjønner de ikke. Så da virker det som om jeg roter med masse randoms på byen, selv om det ikke er sånn jeg ønsker å fremstå. Det er bare det at jeg ikke har funnet den rette enda og jeg vil absolutt ikke ha noen i vennegjengen..

Anonymous poster hash: 6158a...471

• Liker 1
Skrevet

Hei, har en jente i omgangskretsen min som virker mest opptatt av å feste og sjekke opp så mange gutter som mulig. Vil si hun virker rimelig løs på byen.

Men hun er rimelig attraktiv(blant de peneste, hyggeligste og oppegående jentene) så regner med at hun ikke har noe problem med å få kjæreste.

Så hva får egentlig festejenter til å roe seg ned? Hun er 20 og hun har vært sånn siden jeg kjente henne halvannet år, Tenker man må gå lei av å drikke seg dritings og kline med randoms? Tenker også at hvis man venter for lenge med å prøve seg så blir hun tatt av noen andre.

Anonymous poster hash: 67b9d...9ce

Må nesten le litt av deg : )Hvorfor tror du at hun vil slå seg til ro-i en alder av knapt 20 år???Hun er jo en ungdom som utforsker verden,høster erfaringer,finner sin egen identitet,sikkert mest opptatt av studier/utdannelse,men gutter er selvfølgelig spennende også når hun har TID..TIL DET.

TS-Du er 30 år,10 år eldre enn henne.Hun ser nok på deg som en "gamling"...

Jeg syntes i hvertfall at 30 åringer var gamle,da jeg var 20 år.

Jeg tror du sikter for høyt her...

Og hvis du er glad i henne.Så la henne gå.Gi opp.Innse at det beste for henne er å få lov å være ungdom/ung voksen så lenge hun kan-før voksenlivet og forpliktelser innhenter livet...

Stygt a deg å kalle en så UNG jente løs...ærlig talt-du fortjener henne ikke! Hun er ung og hun har lov å flørte og more seg som ung,fri og frank.Uten å bli dømt for løshet...

Siden du omtaler henne så respektløst-håper jeg du aldri får henne...

Anonymous poster hash: 1c64a...971

• Liker 3
Skrevet

Dem er interessert i kjærste, bare ikke med deg TS.

Anonymous poster hash: be148...99c
Gjest BabyBlue
Skrevet

Folk forventer at man MÅ slå seg til ro i en alder av 20? Det er den alderen hvor man endelig er FRI - fri fra foreldre, fri fra gamle vaner og venner, får studere hva man vil og bo hvor man vil. Dette intensifiserer ofte et ønske om å være for seg selv og være sin egen person, så det er ikke slik at man ender opp som evig singel selv om man i en alder av 20 ikke er interessert i et forhold. Husk at ungdomstiden har blitt veldig forlenget de siste årene, det er en grunn til at folk velger å få færre barn og starter en familie ganske sent kontra for 40 år siden. For alt du vet har hun 10 år på seg på å få seg en kjæreste, og blir ikke det litt lenge å vente?

Men jeg mener at det ikke bare må være det rette tidspunktet eller den rette tankegangen om hvor man vil være i livet for å få seg et forhold, det må også være den rette personen. Har selv sett jenter gå fra å være "æsj, mannfolk, singellivet er best!" til å gå helt - BAM, inn i et forhold. Nettopp fordi de fant en person som gjorde at de ville endre på dette.

Jeg er i den fasen i livet hvor jeg 80% av tiden ikke ser poenget i å være i et forhold og vrir meg unna om gutter viser interesse, men om en person jeg har kjempekjemi med har lyst til å bli min, så kan det jo hende at jeg får lyst til å bli "seriøs" jeg og. Man vet jo aldri? Tror det handler mer om tilfeldigheter og en naturlig overgang enn om et krampeaktig ønske om å være sammen med noen. Tror du fokuserer for mye på ønsket ditt om å være personen som kan frelse henne fra singellivet, har det ikke skjedd NÅ så er ikke sjansen stor for at det skjer senere med mindre dere blir fysisk involverte som fører til at romanse oppstår. Men er hun typen som er ganske love em' and leave em', så tviler jeg på at du etter et halvannet år er den som kan få søt musikk til å oppstå. Blir selvsagt mye lettere om hun finner deg attraktiv basert på din personlighet og hvordan du ser ut. Du sier selv at hun er pen, så da har hun mye mer å velge mellom om hun "bare" var søt. Er du friendsonet må jeg nok skuffe deg og si at det blir en vanskelig situasjon å komme seg ut av.

Om du derimot føler det er håp er det jo bare å gasse på og gjøre ditt beste for å gjøre deg selv uunværlig for hennes del, hvem er jeg til å forutse fremtiden liksom? Heng deg selv på en annen jente etter en stund og se om litt sjalusi oppstår, kanskje det kan sette følelser i gang hos henne.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...