Gå til innhold

Er det andre som elsker Harry Potter her?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lest ferdig femmer'n og er fryktelig frustrert over at neste bok ikke er under umiddelbar oppseiling. Gubben forstår meg ikke og viser ingen tegn til å kaste seg over bøkene slik at vi kan snakke om denne vidunderlige verdenen, snufs.

Jeg har flere ganger grepet meg selv i å virkelig ønske at bøkene er sanne - og nærmer meg konklusjonen at de ER sanne, men siden jeg bare er en muggle så får jeg ikke ta del....

En ting er at bøkene er innmari morsomme, men vel så givende er alle kommentarene til vårt eget samfunn. Gleder meg til datteren min blir så stor at vi kan lese dem sammen og snakke om dem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og :hoppe: Har akkurat lest alle bøkene (igjen...) og synes det er veldig på tide at den neste kommer.

og nærmer meg konklusjonen at de ER sanne, men siden jeg bare er en muggle så får jeg ikke ta del....

Har også tenkt den tanken :wink: Det er bare å holde øynene åpne...

Skrevet

Alle fornuftige menneske likar Harry Potter :sjarmor:

Og neste bok? Vel - burde vera her innan seks månadar. Dama er jo gravid, men reknar ikkje med skrivinga skal bli påverka av det - då må ho vel bli ferdig før ho føder? :babysmokk:

Gjest Lilleulv
Skrevet

neh... :-?

Har ikke lest bøkene, men sett 2 av filmene. Har inntrykk av at Harry Potter er beregna på yngre folk? Eller er bøkene med "voksne" enn filmene?

Skrevet

Harry Potter bøkene er utrolig bra.

De burde passe de fleste.

Skrevet

Jeg har ikke lest noen av bøkene (men har dem alle sammen), men sett alle filmene og de likte jeg veldig godt. :-)

Skrevet

jeg elsker også Harry Potter :hjerter2:

Jeg klarer nesten ikke vente til nr. 6, måå ha den snart....

Skrevet

Jeg har lest alle Harry Potter bøkene - på engelsk - og sett filmene. Bøkene er kjempebra skrevet, handling og spenning passer like bra for eventyrsultne voksne som for barn, og filmene stemmer med bøkene. Ja, jeg er Harry Potter fan!!

Skrevet

Er fan av Harry jeg og, men ikke så mye som min datter på 5 år. Hun er nemlig forelsket og ser filmene så ofte hun kan. Drømmer om ham, og snakker om ham hele tiden :roll:

Skrevet

Jeg har sett alle filmene, og jeg elsker dem. Har ikke lest bøkene. Min sønn på 10 år, er superfan, har alle filmene, og har lest alle bøkene!

Skrevet

Så kult at vi er flere!

Det har tatt litt av for meg i det siste siden det er stille på jobben - god tid til å surfe Potter nettsteder laget av fullstendig oppslukte fanatiske tenåringsgutter. Rowlings eget nettsted er vel verdt et besøk. den er veldig kult laget - linkene åpnes ved å ta på forskjellige ting på en rotete pult omtrent som om man banket på dem med en tryllestav! www.jkrowling.com

Skrevet

og så er det gøy å finna dei ulike hemmelege tinga der :)

Er fire ulike ting du kan finna (så langt) - ja, og eit spesielt telefonnummer du kan ringa. (Eller kan du ringa fleire?)

Grei plass å følgja med på for dei som er ute etter hint til kva som skjer vidare...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg er avhengig! Har lest alle bøkene flere ganger, og savner dem når jeg er ferdig...

Skrevet

Ja! Gleder meg til bok nummer 6!

Er akkurat ferdig med andre gjennomlesning av de fem første.

Skrevet

OI! Det nettstedet var skikkelig bra. Godt å avkreftet og bekreftet en del nagende mistanker på FAQ'en. :)

Er jommen dårlig på å fange fluer, men jeg klarte å gjette meg frem til koden, som den Potter-fanatikeren jeg er. Håper jeg ikke gikk glipp av så mye ved å ta den snarveien... Men premien fikk jeg ikke mye ut av... Håper noen som er flinkere enn meg til å tolke skjønnskrift, er villig til å gi et lite referat. :wink:

Hekta, jeg? Nei, ikke i det hele tatt...

Skrevet

Henger meg på her - er superfan! Et helt år siden forrige bok, og jeg bare venter og venter :roll:

Skrevet

Digger bøkene, men synes filmene passe mye bedre til barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...