Gå til innhold

Dyrene i Kina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm, Kina ER et dritt-land. Og allikevel driver regjeringen og bortimot bøyer seg baklengs for å gjøre dem til lags etter at de ble snurt for at feil person fikk fredsprisen et år.

• Liker 1
Skrevet

Pga faren for å se dyr i stor lidelse, så orker jeg ikke å dra til kina, selv om jeg kunne tenkt meg å se landet for,vrog. Hadde ikke holdt ut å gå på et marked der og sett f eks hunder i bur og aper som tvinges til å opptre. Støtter heller dyrevernsorganisasjoner som jobber for å bedre forholdene for dyr.

Anonymous poster hash: 87ce4...bb4

Skrevet

Kina er et sinnssykt og kvalmt land! Vet at ikke alle er dyremishandlere, men når selv en av lederne i Kina støtter grusomheten og kommer hjem fra verdensturné med ELFENBEN, ja da kan man egentlig gi opp hele landet.

Anonymous poster hash: 2ea10...a64
Skrevet

Kina er et sinnssykt og kvalmt land! Vet at ikke alle er dyremishandlere, men når selv en av lederne i Kina støtter grusomheten og kommer hjem fra verdensturné med ELFENBEN, ja da kan man egentlig gi opp hele landet. Anonymous poster hash: 2ea10...a64

Og dessverre har de også et stort marked for tradisjonell kinesisk medisin, som involverer slakting av ville nesehorn, tigre og en del andre utryddingstruede dyr.

Anonymous poster hash: 87ce4...bb4

Skrevet

Jeg kommer ALDRI i hele mitt liv til å reise til Kina eller kjøpe noe derfra. Fy og fy! Blir kvalm av hele landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...