AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Får bare lyst til boikotte alle varer og produkter som er laget i Kina når jeg leser artikler som denne: http://www.dagbladet.no/2014/12/03/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/kina/36542673/ Anonymous poster hash: e8bcf...12c 2
Agathe Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Mhm, Kina ER et dritt-land. Og allikevel driver regjeringen og bortimot bøyer seg baklengs for å gjøre dem til lags etter at de ble snurt for at feil person fikk fredsprisen et år. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Pga faren for å se dyr i stor lidelse, så orker jeg ikke å dra til kina, selv om jeg kunne tenkt meg å se landet for,vrog. Hadde ikke holdt ut å gå på et marked der og sett f eks hunder i bur og aper som tvinges til å opptre. Støtter heller dyrevernsorganisasjoner som jobber for å bedre forholdene for dyr. Anonymous poster hash: 87ce4...bb4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Kina er et sinnssykt og kvalmt land! Vet at ikke alle er dyremishandlere, men når selv en av lederne i Kina støtter grusomheten og kommer hjem fra verdensturné med ELFENBEN, ja da kan man egentlig gi opp hele landet. Anonymous poster hash: 2ea10...a64
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Kina er et sinnssykt og kvalmt land! Vet at ikke alle er dyremishandlere, men når selv en av lederne i Kina støtter grusomheten og kommer hjem fra verdensturné med ELFENBEN, ja da kan man egentlig gi opp hele landet. Anonymous poster hash: 2ea10...a64 Og dessverre har de også et stort marked for tradisjonell kinesisk medisin, som involverer slakting av ville nesehorn, tigre og en del andre utryddingstruede dyr. Anonymous poster hash: 87ce4...bb4
Savannah87 Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kommer ALDRI i hele mitt liv til å reise til Kina eller kjøpe noe derfra. Fy og fy! Blir kvalm av hele landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå