AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Vi hadde julebord på jobben i helgen og jeg la ut for flere runder med drikke på byen. Totalt la jeg ut i underkant av 2000 kr. Søndag gikk jeg gjennom lommeboka og oppdaget at jeg har rett og slett mistet tre av fire kvitteringer, så den eneste kvitteringen jeg har igjen er på den siste runden, som er på ca 400 kr. Jeg mangler kvittering på de resterende 1600 kronene. Jeg betalte med kontanter, så har heller ikke bankutskrift jeg legge ved. Regner med at jeg bare må avskrive disse pengene? Anonymous poster hash: d91d0...b3e
Neutral90 Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Dessverre, er det nok slik at det vil gå tapt ja. For å sikre at arbeidstakeren ikke får refundert samme utgift flere ganger er det et krav om at originalbilaget leveres til og oppbevares hos arbeidsgiver http://www.skatteetaten.no/no/Radgiver/Rettskilder/Kunngjoringer/Kravet-om-originalbilag-i-skatte-betalingsforskriften-oppheves-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå