Gjest Tingelinling Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Hva ønsker du deg til jul? Jeg ønsker meg ny lommebok, hudpleieprodukter og en god strikkejakke i ull.
mijaa Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 I år går det i litt "kjedelige", praktiske ting, som sengesett, pulsklokke, penger til treningsklær, -sko og -kort, samt en del bøker i varierende sjanger og nyttighet.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Hmm, nye truser og sokker. Jeg har ingen gaveønsker mer.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Treningsklær, treningstimer, litt hudpleie og sminke og penger til frisør og langrennsski. Man merker man blir eldre og har mer "fornuftige" ønsker. Anonymous poster hash: ab813...51a
Fiolinisten Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Penger, kaffe kapsel maskin, ting til kjøkkenet, gavekort på ikea, matvarer, parfyme... Har ikke så mye jeg ønsker meg i grunn.
Lillemini Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Ny oppvaskmaskin. 😞 Verdens kjedeligste ønske. 1
Lalunaa Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Parfymer Koseklær Jeans Gensrer Sokker Lommebok Bøker Dr.martens God juuuuuul med mine nære og kjære <3 Liker best å se når ungene åpner sine gaver :-)
Asso Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Trenger egentlig vaskemaskin, men den blir nok kjøpt sammen med samboeren, så det blir vår julegave til hjemmet vårt. Ellers aner jeg ikke hva jeg ønsker meg, kanskje en krølltang og en ny løpeklokke, men ellers enn det vet jeg ikke. Er ingenting jeg trenger, unntatt vaskemaskin..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Treningsklær, treningstimer, litt hudpleie og sminke og penger til frisør og langrennsski. Man merker man blir eldre og har mer "fornuftige" ønsker. Anonymous poster hash: ab813...51a Hva gjør sminke til et mer fornuftig ønske enn andre ønsker? Anonymous poster hash: 1b3e4...dbe
Aires Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Jeg ønsker meg alltid sokker. Annet enn det ønsker jeg meg ikke stort, men te, nøtter og bøker er egentlig alltid en hit...
Engel Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Ønsker meg den nye 2xu tightsen og treningstøy generelt, tråløse hodetelefoner til treningsbruk, liten treningsbag, nøkkelring, kjøttdeighakker, silicon bakeunderlag og diverse bake/pynte-stæsj. Har uvanlig mange ønsker i år egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå