Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tingelinling
Skrevet

Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg ny lommebok, hudpleieprodukter og en god strikkejakke i ull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år går det i litt "kjedelige", praktiske ting, som sengesett, pulsklokke, penger til treningsklær, -sko og -kort, samt en del bøker i varierende sjanger og nyttighet.

Skrevet

Hmm, nye truser og sokker.

Jeg har ingen gaveønsker mer.

Skrevet

Treningsklær, treningstimer, litt hudpleie og sminke og penger til frisør og langrennsski. Man merker man blir eldre og har mer "fornuftige" ønsker.

Anonymous poster hash: ab813...51a
Skrevet

Penger, kaffe kapsel maskin, ting til kjøkkenet, gavekort på ikea, matvarer, parfyme... Har ikke så mye jeg ønsker meg i grunn.

Skrevet

Ny oppvaskmaskin. 😞 Verdens kjedeligste ønske.

• Liker 1
Skrevet

Parfymer

Koseklær

Jeans

Gensrer

Sokker

Lommebok

Bøker

Dr.martens

God juuuuuul med mine nære og kjære <3

Liker best å se når ungene åpner sine gaver :-)

Skrevet

Trenger egentlig vaskemaskin, men den blir nok kjøpt sammen med samboeren, så det blir vår julegave til hjemmet vårt.

Ellers aner jeg ikke hva jeg ønsker meg, kanskje en krølltang og en ny løpeklokke, men ellers enn det vet jeg ikke. Er ingenting jeg trenger, unntatt vaskemaskin.. :P

Skrevet

Treningsklær, treningstimer, litt hudpleie og sminke og penger til frisør og langrennsski. Man merker man blir eldre og har mer "fornuftige" ønsker.

Anonymous poster hash: ab813...51a

Hva gjør sminke til et mer fornuftig ønske enn andre ønsker?

Anonymous poster hash: 1b3e4...dbe

Skrevet

Jeg ønsker meg alltid sokker. Annet enn det ønsker jeg meg ikke stort, men te, nøtter og bøker er egentlig alltid en hit...

Skrevet

Ønsker meg den nye 2xu tightsen og treningstøy generelt, tråløse hodetelefoner til treningsbruk, liten treningsbag, nøkkelring, kjøttdeighakker, silicon bakeunderlag og diverse bake/pynte-stæsj. Har uvanlig mange ønsker i år egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...