AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 I så fall, hvordan? Hvordan utviklet det seg? Hvem fikk følelser først? Hvordan fikk dere h*n på kroken? Anonymous poster hash: 0ddb2...c2f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Er alltid jenta som får følelser. Og blir dumpet, spesielt om han har fler jenter på gang. Anonymous poster hash: dafe4...9d1 3
Gjest made4u Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har gått den veien ja, med ei jeg gikk på skole med for lenge siden, vi endte som samboere etter å ha blitt kjærester. Var FF i et halvt år før skoleavslutning og det at vi skulle flytte hjem igjen fra skolested tvang oss til å finne ut av hva som skulle skje da...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Vet om noen som har gjort det. Et fuckfriend forhold ender nesten alltid med at en eller begge i 'forholdet' får følelser. Så enten ender det i glede eller tårer.. Selv frykter jeg at en av partende alltid vil ende i tårer.. Følger med på tråden.Anonymous poster hash: cdd77...e5f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har blitt forelsket i min ff. Jeg møtte en mann på sukker i Januar, og vi har siden den gang vært av og på når det kommer til sex, men vi havner alltid tilbake til hverandre igjen. Jeg fikk følelser for han for to måneder siden og dermed blokkerte han på telefonen. Nå var jeg så dum at jeg tok kontakt med han igjen for 1 uke siden og vips var jeg hjemme til han samt lå over å hadde sex. Jeg går enda rundt å venter på melding av han, da jeg innerst inne håper at han vil se meg igjen. Lang historie kort så har jeg fått følelser, og han har ikke følelser for meg. Så vi kommer nok dessverre ikke til å bli noe mer... Så jeg har lært at sex er ikke noe å spøke med! Anonymous poster hash: 449a5...f22
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Jeg endte opp som kjæreste med min ff. Men viste seg at han fortsatte å flørte med andre damer selv om vi var i forhold, så da ble det slutt. Han var av den utro typen da, vært utro i alle sine forhold. Anonymous poster hash: 051db...d89
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 I så fall, hvordan? Hvordan utviklet det seg? Hvem fikk følelser først? Hvordan fikk dere h*n på kroken? Anonymous poster hash: 0ddb2...c2f Han fikk følelser for meg, jeg takket nei.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Som jente opplevde jeg at han ble interessert, enda jeg klart hadde sagt at jeg ikke ville noe mer. Det kom frem som store kjærlighetserklæringer, og må innrømme det var ganske søtt og litt skremmende. Og ja, etter det startet jeg å få litt følelser for han, som har vokst siden. Står fortsatt på stedet FF's offisielt, men må innrømme det har utviklet seg til at vi er bestevenner som har nærmest daglig sex. Så det kan vel nesten regnes som et uoffisielt forhold !?1 Anonymous poster hash: 813f9...1c4
FruRaeder Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Ja, og nå er vi samboere og har et barn. Var veldig skeptisk første året da jeg visste det har vært andre jenter involvert før vi ble eksklusiv.
Gjest Bruker1000 Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 I så fall, hvordan? Hvordan utviklet det seg? Hvem fikk følelser først? Hvordan fikk dere h*n på kroken? Han fikk følelser først Hadde ingen planer å få han på kroken, ville bare ha det gøy jeg Men så fant vi ut at han er et godt menneske, jeg er et godt menneske, vi ble glade i hverandre og fikk følelser så hvorfor ikke bli sammen <3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Ja, eller vi hadde forskjellig utgangspunkt. Jeg ville bli kjæreste med han mens han ikke sa noe, men etterhvert skjønte jeg at han bare ville ha meg som ff. Ble kjempelei meg og såret, og dro hjem til hjemstedet mitt en uke. Da jeg kom tilbake innrømmet han at han hadde fått følelser for meg og nå er vi sammen <3 Tok lang tid for meg og bygge opp tillit til han da han løy for meg tidligere, men nå er vi på god vei, men jeg er fortsatt litt skeptisk. Anonymous poster hash: 40218...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå