AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Er det noen som har handlet fra Norgeshopper før? De selger designermerker, eller pre-loved som de kaller det. Jeg har vært fristet flere ganger i å kjøpe noe derfra, men er så redd for å kjøpe fake. De har kun en insta- og facebook profil. Jeg har søkt de opp på brreg.no, men fant de ikke der. Derfor lurer jeg på om noen har handlet derfra. Prisene er ganske drøye, til å være brukt. I tillegg, er det ikke en person/ansikt å forholde seg til. Jeg regner med at de har fått tilbake pengene på tax-refund, men de selger veskene til nesten fullpris igjen. Jeg har prøvd å handle fra Louise Angelica før, men hun svarer aldri. Jeg takker for svar. Anonymous poster hash: dcf6a...fbe
amadine Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Er det noen som har handlet fra Norgeshopper før? De selger designermerker, eller pre-loved som de kaller det. Jeg har vært fristet flere ganger i å kjøpe noe derfra, men er så redd for å kjøpe fake. De har kun en insta- og facebook profil. Jeg har søkt de opp på brreg.no, men fant de ikke der. Derfor lurer jeg på om noen har handlet derfra. Prisene er ganske drøye, til å være brukt. I tillegg, er det ikke en person/ansikt å forholde seg til. Jeg regner med at de har fått tilbake pengene på tax-refund, men de selger veskene til nesten fullpris igjen. Jeg har prøvd å handle fra Louise Angelica før, men hun svarer aldri. Jeg takker for svar. Anonymous poster hash: dcf6a...fbe Jeg lurer på det samme. Skjønner ikke hvordan de opererer. Kan ikke være lønnsomt.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg lurer på det samme. Skjønner ikke hvordan de opererer. Kan ikke være lønnsomt. Ja, de har forklart det tidligere, om at man må betale kommisjon ved kjøp også. Den var på10% Men de selger jo tydeligvis. Veskene de legger ut blir jo fort utsolgt. Men hvor har de fått tak i f.eks hermes veskene? Da jeg var i Paris så slet de med å få tak i kelly-vesker. Og de har mange kontakter. (Vintage-Paris) er i tvil om kvaliteten på veskene samsvarer prisene. Anonymous poster hash: dcf6a...fbe
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Jeg lurer på det samme. Skjønner ikke hvordan de opererer. Kan ikke være lønnsomt. http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=914566290 Dette kan være henne? Tlfnr som jeg fant på instagram er reservert/hemmelig. Veldig suspekt når man driver ett firma. Jeg kjenner ikke henne, og har ingenting imot henne. Blir bare skeptisk når hun skjuler seg. Jeg bruker heller xtra penger på å kjøpe ny enn å risikere å bruke tusenvis av kroner på fake vesker.Anonymous poster hash: dcf6a...fbe
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #5 Skrevet 25. desember 2014 Noen oppdateringer her? Anonymous poster hash: 0acab...b5f
amadine Skrevet 20. april 2015 #6 Skrevet 20. april 2015 Ja, de har forklart det tidligere, om at man må betale kommisjon ved kjøp også. Den var på10% Men de selger jo tydeligvis. Veskene de legger ut blir jo fort utsolgt. Men hvor har de fått tak i f.eks hermes veskene? Da jeg var i Paris så slet de med å få tak i kelly-vesker. Og de har mange kontakter. (Vintage-Paris) er i tvil om kvaliteten på veskene samsvarer prisene.Anonymous poster hash: dcf6a...fbe Så man betaler 10% i tillegg til det varen koster? Hvordan er det med tollbehandling. Tar de seg av det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå