AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Hva syns du om denne serien? Anonymous poster hash: 84b56...85a
LeaMichele Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg synes den er veldig bra. En av de bedre.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Hvor/når går den, og hva handler den om? Anonymous poster hash: 7f350...e05
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Hvor/når går den, og hva handler den om? Anonymous poster hash: 7f350...e05 Tror det er på tv-norge. Er vel bare å se i tv-programmet. Stalkere handler den om. Anonymous poster hash: f2f6d...646
Mynona Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Spennende ja. Men jeg har misset noe her og der. Har vi fått vite hva som er greia mellom han hovedpersonen og eks kona? Visste vi/han at han lyse på kontoret var sammen med ekskona? Og hva var greia i første/andre episode da hun sjefen hadde stalka en unggutt? (har sett alle episodene, men blitt forstyrret i flere av de av tlf osv, så har gått glipp av litt detaljer)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Tror det er på tv-norge. Er vel bare å se i tv-programmet. Stalkere handler den om. Anonymous poster hash: f2f6d...646 Ja, det er jo bare å se programmet, men jeg er så dårlig til å begynne å se på nye ting at jeg liker å få vite litt om det på forhånd da gjerne fra noen som har sett det, for synes ofte sånne sammendrag som er skrevet om serier er kjedelige uansett. Men nå skal jeg se en episode Anonymous poster hash: 7f350...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå