Gjest Badabing Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Jeg skal kjøpe et bur som er tillatt å ha med inne i kabinen. Det gjelder en liten hund på innenlandsreise. Er det slike sherpabur dere bruker? Og fra hvilket merke anbefaler dere? Endret 3. desember 2014 av Badabing
sweg Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jeg hadde ikke akkurat av merket Sherpa, men en annen som lignet veldig og var så og si identisk som jeg ikke husker navnet på. De på butikken sier jo at man må ha en original Sherpa bag fordi de er kun de eneste som er tillatt på flyet i motsetning til de billigere merkene, men det er bare et salgstriks. De på flyplassen gir faen
AryaUnderfoot Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Hadde ett til sånn 200/250 kroner som funket helt fint. Som sweg sier så er det ingen bur som er spesielt godkjent det er kun dimensjonene som er viktige. Jeg kjøpte et billig for hunden var valp og kom til å vokse ut av det. Om hunden din er liten kan du jo legge litt mer penger i kvalitet slik at du har ett som varer over tid
Kontormus Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 De pleier ikke å måle bagene, men den bør være slik at den lar seg dytte under setet forran. Og en MÅ heller ikke ha bag av merket Sherpa. Det holder med en bag som er laget for dette.
Gjest Badabing Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Takk for svar! Hadde ikke fått med meg at det var et merke, jeg trodde det var en type Det blir nok noen turer, så da er det sikkert greit å se på en litt holdbar. Kjenner dere til ryggsekktypene?
PrinsesseNila Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Vil bare påpeke at det er en bag, ikke bur du må ha om du skal fly med hund i kabin Vi kjøpte en bag til ca. 200,- som var innen maks-målene som Widerøe oppgir på nettsidene sine. Se flyselskapet sine nettsider for mål. Om bagen er litt mykere (ikke formfast) går det fint om den er noen få cm større, bare det er mulig å klemme den inn under sete. Har aldri opplevd å få kontrollert verken vekt av hund eller størrelse på bag, men det er greit å holde seg ganske nært begrensningene Edit: Lurt med kvalitet ettersom vår til rundt 200-lappen desverre ble ødelagt rimelig kjapt siden den var dårlig laget. Så neste bag blir nok en litt mer solid en Endret 3. desember 2014 av PrinsesseNila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå