Gå til innhold

Gjestebok eller gjenstand de skriver på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en gjestebok der gjestene skriver en hilsen i eller har dere en gjenstand som gjestene signere kun navn på, og hva brukere dere?

Broder'n og fruen som er gift fikk et svart ark md gull kant rundt og et lite bilde av de som de fikk av fotografen, lite brudebildet. Så skrev vi andre navnet vårt på det med gull penn, ble kjempe flott da de fikk rammet det inn.

Jeg vet ikke hva mulighetene er og hva som er vanlig ang dette...er ikke fat, kjevle vanlige ting??

Hva gjør dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til og ha gjestebok. :)

Gjest Madley
Skrevet

Vi har gjestebok.

Et album som vi skal legge frem og lime inn litt bilder i, også kan gjestene skrive en liten hilsen om de måtte ønske det :)

Skrevet

Vi skal ha gjestebok, slik at alle kan skrive en hilsen i den.

Skrevet

Vi skal ha en gjestebok. Den er off-white med to gullhjerter utenpå, og med sorte tykke ark inni. Gjestene skal skrive med hvit penn!

Skrevet

Vi hadde gjestebok og det er jeg kjempe glad for! Vi fikk så mange koselig hilsner..Så det anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Vi fikk et sort/hvitt bilde av oss selv med en sort pappramme rundt. Der skrev alle gkestene navnet sitt med sølvpenn, og så ramma vi inn det til slutt. Nå henger det på stua, kjempefint!

I bryllupet til ei venninne av meg signerte alle gjestene et kjevle, men siden alle skrev tett i tett på den ene siden vet jeg ikke hvor vellykket det egentlig ble. Tror man må ha litt instruksjoner til gjestene da.

Skrevet

Vi hadde gjestebok som gjestene skrev hilsner i

Skrevet
Vi skal ha en gjestebok. Den er off-white med to gullhjerter utenpå, og med sorte tykke ark inni. Gjestene skal skrive med hvit penn!

Vi skal også ha gjestebok. Lille Lotte: din hørtes veldig fin ut, hvor har du fått tak din?

Vi ville også ha mulighet til å legge inn bilder av gjestene....håper bare vi får tatt bilder av alle.

Skrevet

Vi kommer også til å ha gjestebok. Tenkte først at vi bare kunne ha en blokk og så rive ut arkene og feste inne i fotoalbumet, men er ikke helt sikker på hvordan vi skal gjøre det ennå.

Det var lurt å prøve å få bilder av alle og henge ved hilsenen til hver enkelt gjest ~*Unni*~

Skrevet

Vi hadde gjestebok hvor folk skrev hilsner. Ved siden av boka hadde vi ogsaa et engangskamera som gjestene brukte til aa ta bilder av seg selv (som vi siden limte inn ved siden av hilsenen deres i boka).

Skrevet

Vi kommer til og bruke boka som jeg hadde skrevet i da jeg fridde til min samboer til gjestebok.

Den er svart, med et sølvhjerte foran, og inni er det svarte ark. jeg har skrevet med sølvpenn inni. SÅ på første siden står frieriet fra meg slik at alle gjestene kan lese det.....tenkte det var en del i familien som er interesert i og lese det.

Skrevet

Toastmaster overrasket oss, og sendte rundt en kjevle som alle signerte på under middagen. (Han gjorde litt morsomt ut av det og fortalte en gammel historie..) Den henger med silkebånd på kjøkkenet :-)

Skrevet

Vi hadde en kjevle som alle har skrevet navnet på, men synes ikke den passer på kjøkkenet hos oss. Så den har ligget på vaskerommet i to år nå, men i helga flyttet jeg den opp på et soverom, kanskje jeg finner en bedre plass til den der.

Angrer på jeg ikke hadde gjestebok i stedet.

Skrevet

Vi hadde en kjevle som alle har skrevet navnet på, men synes ikke den passer på kjøkkenet hos oss. Så den har ligget på vaskerommet i to år nå, men i helga flyttet jeg den opp på et soverom, kanskje jeg finner en bedre plass til den der.

Angrer på jeg ikke hadde gjestebok i stedet.

Skrevet

Vi skal også ha gjestebok. Lille Lotte: din hørtes veldig fin ut, hvor har du fått tak din?

Vi ville også ha mulighet til å legge inn bilder av gjestene....håper bare vi får tatt bilder av alle.

Vi kjøpte den på Notabene på vårt hjemsted. Tror egentlig det er et fotoalbum, men vi bruker den til gjestebok vi....

Skrevet

Vi skal ha GJESTEBOK (forøvrig med samme front som invitasjon, kirkeprogram, meny og gavebok.)

Vi har bestemt oss for en litt annen løsning enn de vanlige engangskameraene. Vi har gått til innkjøp av to polaroidkamera. To stk har fått i oppgave å ta bilder parvis under middagen. To andre har igjen fått til oppgave å lime inn bildene (ca.40stk) i gjesteboken umiddelbart etter middagen. Dermed kan gjestene skrive inn sin hilsen på siden med sitt bilde i løpet av kvelden/natta.

Har tatt ut alle de tjukke arkene fra spiralalbumet og printet ut ramme for hvor bildet skal stå for å gjøre arbeidet lett for de som skal lime inn. :-)

Skrevet
Vi skal ha GJESTEBOK (forøvrig med samme front som invitasjon, kirkeprogram, meny og gavebok.)

Vi har bestemt oss for en litt annen løsning enn de vanlige engangskameraene. Vi har gått til innkjøp av to polaroidkamera. To stk har fått i oppgave å ta bilder parvis under middagen. To andre har igjen fått til oppgave å lime inn bildene (ca.40stk) i gjesteboken umiddelbart etter middagen. Dermed kan gjestene skrive inn sin hilsen på siden med sitt bilde i løpet av kvelden/natta.

Har tatt ut alle de tjukke arkene fra spiralalbumet og printet ut ramme for hvor bildet skal stå for å gjøre arbeidet lett for de som skal lime inn. :-)

Hva koster slike polaroidkamera?

Skrevet

Vi skal bruke samme bok som vi skriver gavene i. Har lagd ei fin forside med bilde av oss sjøl, med gullbånd rundt, og et par ringer som er bundet sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...