AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er som sagt 22 år, liker ikke Jul i Skomakergata, Amalies Jul eller Tre nøtter til askepott. Føler meg unormal Jeg ELSKER Jul i blåfjell, og jul på månetoppen Anonymous poster hash: e2fbb...3cf 2
Gjest Evans Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Du er vel litt for ung til å like ”jul i skomakergata” og ”tre nøtter til askepott”, mens de nyere seriene er mer i din aldersgruppe? Ingen av de er vel strengt talt i din aldersgruppe, så jeg tror ikke du skal tenke så mye over det, jeg
ekkoet Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jul i blåfjell blir jeg nesten provosert av å se på. De har gjort noen "juleord" til verb og prater tøv i 30 minutter. "Nå må vi skynde oss å nisse blåbærene i elven slik at blåtimen blir fin". Men om det er noen trøst liker jeg heller ikke jul i skomakergata. 12
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Du bør gå til psykolog. Jeg tror du er kvalifisert til uførestønad. Anonymous poster hash: 92bc1...6cb 17
Anciol Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Jeg og ungene ser på Jul i Skomakergata:) Vi må bare se det hver jul på DVD:) Viktig at ungene får se litt klassisk barnetv uten alt det multikulturelle de propper inn i juleserier nå til dags! Er 31:) Endret 3. desember 2014 av Anciol 5
Summers Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Var for kul til å se på noe annet barnetv enn tegnefilmer og det er jeg fortsatt:-) Endret 3. desember 2014 av Summers
Gjest Keikolina Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Liker heller ikke jul i skomakergata, er 30.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Du er vel litt for ung til å like ”jul i skomakergata” og ”tre nøtter til askepott”, mens de nyere seriene er mer i din aldersgruppe? Ingen av de er vel strengt talt i din aldersgruppe, så jeg tror ikke du skal tenke så mye over det, jeg I en barnehage jeg jobbet i sá var det mange barn der som likte á se pá Jul i Skomakergata, og disse var ogsá langt vekk fra den tidligere barne generasjonen som sá pá Jul i Skomakergata da den kom ut. De var ogsá mye yngre enn TS. Men hver sin smak, og det er ikke noe galt med deg TS. Bare litt forskjellig hva enn liker á se pá. Jeg var ikke sá flink til á se pá en hel Julekalender pá tv sjólv nár jeg var yngre, den Julekalenderen jeg husker at jeg har sett hele av er "The JuleKalender", og jeg digger den fortsatt! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker heller ikke Jul i Skomakergata og Tre Nøtter til Askepott. Aldri likt det. Elsker også Jul i Blåfjell og Jul på Månetoppen! Også liker jeg Amalies Jul ganske godt. Anonymous poster hash: c7f55...192
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har ogsá sett pá "Tre nøtter til askepott", men da sá jeg hele filmen slik om en gang.
Gjest Evans Skrevet 3. desember 2014 #11 Skrevet 3. desember 2014 (endret) I en barnehage jeg jobbet i sá var det mange barn der som likte á se pá Jul i Skomakergata, og disse var ogsá langt vekk fra den tidligere barne generasjonen som sá pá Jul i Skomakergata da den kom ut. De var ogsá mye yngre enn TS. Men hver sin smak, og det er ikke noe galt med deg TS. Bare litt forskjellig hva enn liker á se pá. Jeg var ikke sá flink til á se pá en hel Julekalender pá tv sjólv nár jeg var yngre, den Julekalenderen jeg husker at jeg har sett hele av er "The JuleKalender", og jeg digger den fortsatt! Vi som er litt eldre husker det jo fra da vi var små, og har kanskje lettere for å like det i voksen alder enn de som nå er voksene, men ikke så det da de var små - var det jeg tenkte på Endret 3. desember 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Du er vel litt for ung til å like ”jul i skomakergata” og ”tre nøtter til askepott”, mens de nyere seriene er mer i din aldersgruppe? Ingen av de er vel strengt talt i din aldersgruppe, så jeg tror ikke du skal tenke så mye over det, jeg Husker godt at jul i skomakergata gikk på TV'n da jeg var yngre (altså barneskolelder) samme med tre nøtter til askepott, som forsåvidt går enda. Har aldri klart å se askepott ferdig, synes dubbing er smertefullt å se på. TS Anonymous poster hash: e2fbb...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 I en barnehage jeg jobbet i sá var det mange barn der som likte á se pá Jul i Skomakergata, og disse var ogsá langt vekk fra den tidligere barne generasjonen som sá pá Jul i Skomakergata da den kom ut. De var ogsá mye yngre enn TS. Men hver sin smak, og det er ikke noe galt med deg TS. Bare litt forskjellig hva enn liker á se pá. Jeg var ikke sá flink til á se pá en hel Julekalender pá tv sjólv nár jeg var yngre, den Julekalenderen jeg husker at jeg har sett hele av er "The JuleKalender", og jeg digger den fortsatt! The Julekalender elsker jeg også Har en god del julekalendere på DVD, og den ser jeg vært år. TS Anonymous poster hash: e2fbb...3cf 2
Gjest Evans Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Husker godt at jul i skomakergata gikk på TV'n da jeg var yngre (altså barneskolelder) samme med tre nøtter til askepott, som forsåvidt går enda. Har aldri klart å se askepott ferdig, synes dubbing er smertefullt å se på. TS Anonymous poster hash: e2fbb...3cf Ok, trodde du var for ung for å ha fått det med deg i barndommen - da er det altså ikke der det ligger Du liker det rett og slett ikke, men det må være fullt lov! er ikke noe glad i noen av julekalendrene, minus the julekalender, men føler meg normal jeg altså. Og det tror jeg du skal føle også
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Vi som er litt eldre husker det jo fra da vi var små, og har kanskje lettere for å like det i voksen alder enn de som nå er voksene, men ikke så det da de var små - var det jeg tenkte på Jeg skjónner det og. Mye som en kan huske fra da en var yngre mens de som kommer etterpá i en seinere generasjon vil ikke ha noe interesse av det, eller synes det er skikkelig gammeldags, o.s.v...
Gjest Evans Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 Jeg skjónner det og. Mye som en kan huske fra da en var yngre mens de som kommer etterpá i en seinere generasjon vil ikke ha noe interesse av det, eller synes det er skikkelig gammeldags, o.s.v...
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 The Julekalender elsker jeg også Har en god del julekalendere på DVD, og den ser jeg vært år. TS Anonymous poster hash: e2fbb...3cf Ja, det er alltid artig med The Julekalender. Jeg kan ogsá se pá det nár det ikke er advents tid ogsá. Noen ganger kan jeg se pá det om sommeren og hvis jeg er i humór til det!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #18 Skrevet 3. desember 2014 Ja, det er alltid artig med The Julekalender. Jeg kan ogsá se pá det nár det ikke er advents tid ogsá. Noen ganger kan jeg se pá det om sommeren og hvis jeg er i humór til det! Jeg også!!!! Jeg drar for gardinene og prøver å ikke se ut. For jeg får julestemning av den TS Anonymous poster hash: e2fbb...3cf
Gjest The damned Skrevet 3. desember 2014 #19 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er 32 og liker ikke jul i skomargata, tre nøtter til Askepott eller reisen til julestjernen. Likte jul i skomargata da jeg var liten, men prøvde å se det igjen som voksen og det var ikke slik jeg husket det. Liker jul i blåfjell og månetoppen. Det er koselig å se på.
Maleficenta Skrevet 3. desember 2014 #20 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er som sagt 22 år, liker ikke Jul i Skomakergata, Amalies Jul eller Tre nøtter til askepott. Føler meg unormal Jeg ELSKER Jul i blåfjell, og jul på månetoppen Anonymous poster hash: e2fbb...3cf Er ikke så rart det da. Var vel de seriene du liker som begynte å gå ca da du var liten. 90 tallsbarna syntes skomakergata var kjedelig tror jeg. Dere måtte ha mer spenning og action i julebarnetvn. Vi 80 tallsbarna visste ikke om noe bedre så vi likte skomakergata. Min teori. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå