AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er selvfølgelig klar over at det er å forvente at ikke alle på et internett-forum kan være like oppegående, men her inne blir jeg nesten sjokkert over hvor tafatte og late folk tidvis kan være. Forumet renner jo over av amøber som forsover seg til eksamen, bruker opp stipendet uker før neste kommer, ikke gidder å lese pensum og er frustrerte fordi de stryker på eksamen. Verre er det med dere som støtter opp under disse menneskene, og synes synd på dem. Er det rart verden går til helvete? "Du vet ingenting om situasjonen til TS". Hehe, nei, jeg gjør ikke det. Men å komme seg tidsnok til eksamen bør være et minimumskrav for alle som studerer. Det samme gjelder å lese hele pensum før eksamen. Dere som bruker opp hele stipendet lenge før neste kommer, har gått av å gå sultne. Herregud. Anonymous poster hash: 77e4f...d5e 5
Gjest BonBon Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jaja, det finnes amøber som klager over andre på nett. Plager det det deg så mye så får du logge av. 2
Gjest daisydaisy Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Oppretter du en tråd KUN for å henge ut disse menneskene? 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Oppretter du en tråd KUN for å henge ut disse menneskene? Ja, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 77e4f...d5e 1
Gjest anonym2233 Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Det heter ikke "gått av det", men "godt" av det. Når det var sagt, hvorfor sutrer du som AB? Oppegående mennesker eller ei, så er det ofte enklere å skjære alle under en kam. I tillegg plukke kun det negative. Veldig mange brukere skriver når de opplever noe kjipt, men det betyr ikke at de er helt på trynet? Noen er litt mer uheldig enn andre, f.eks når det kommer til sunn fornuft med bruk av penger. Alle lærer av sine feil. Jeg er 99,9% sikker på at du ikke er så perfekt selv Noen sliter økonomisk, noen kommer for sent til eksamen, noen tar ikke ansvar nok..men vet du hva? Ingen er perfekt. Btw: At du oppretter en tråd for å klage om div folk, så er du ikke noe bedre selv :D Ps: tok ikke meg noe personlig nær av noe av det du har skrevet, reagerte bare på hvor korttenkt du er
Wilma- Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Er ikke poenget med forum på internett at folk kan spørre om råd og få utløp for diverse bekymringer/spørsmål/tanker? Noe som er selvsagt og tatt for gitt av deg, er ikke nødvendigvis det av samtlige andre. 1
mijaa Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 (..) Hehe, nei, jeg gjør ikke det. Men å komme seg tidsnok til eksamen bør være et minimumskrav for alle som studerer. Det samme gjelder å lese hele pensum før eksamen. Dere som bruker opp hele stipendet lenge før neste kommer, har godt av å gå sultne. Anonymous poster hash: 77e4f...d5e Jeg er jo enig med deg, men uforutsette ting kan skje. At man har sittet til sent og forberedt seg til eksamen og dermed er i så dyp søvn da klokka ringer at man ikke hører den, for eksempel. Det skal ikke skje, men det skjer. Er jo derfor det er lov å komme en time for sent på eksamen, fordi det kan skje at man forsover seg, bussen ikke er i rute osv. Skjønner ikke helt hva å bruke opp stipendet har med latskap og slapphet å gjøre? Det har jo med dårlig økonomisk styring å gjøre. Som jeg for øvrig kan se at mange studenter sliter med da de har rundt 2000kr i måneden å bruke på mat, trening, busskort, mobil, fornøyelser osvosv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Giddet ikke leser mer enn overskrifra. lol Anonymous poster hash: d05c4...9b4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Folk pleier stort sett ikke å lage innlegg om "jeg rakk eksamen idag, egentlig ikke noe problem siden jeg vanligvis alltid pleier å rekke skolen. Hva gjør jeg nå?" eller lignende. Havner man i problemer/dreit seg ut får man gjerne litt panikk og ønsker hjelp/tips.. Og da poster mange om det på ett forum, spesielt der man kan være anonym som hjelper hvis man er litt flau. Skjønner? Jeg har lagt ut om problemer her inne og, men stort sett klarer jeg meg, rekker eksamener og har god økonomisk sans osv, men noen ganger sliter vi litt vi og:)Anonymous poster hash: 68942...cf0 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Forumet renner jo over av amøber som forsover seg til eksamen - Som en annen sa, det skal ikke skje, men kan skje. Du vet at det ligger i ordet å forsove seg, at det ikke var eget valg eller ønskelig? Vekkerklokka gikk tom for batteri, mobilen som brukes som vekkerklokke streika, man har lest og pugga så sykt hardt sammenhengende en måned og er fullstendig utslitt og var i dypeste REM-søvn da klokken ringte.. Bruker opp stipendet uker før neste kommer - Selvfølgelig. Og det har vel vitterlig særdeles lite med slapphet å gjøre? Hadde ikke studentene levd langt under fattigdomsgrensa, og vært fattigere enn studenter har vært på sånn 20 år, og ikke måtte bruke 70% på husleie hos en bolighai, og en god andel av resten på overprisa busskort, så hadde kanskje ikke studenter vært konstant raka fant og fattiglus. Her er det politikerne som er slappe. Ikke gidder å lese pensum og er frustrerte fordi de stryker på eksamen - Vet ikke helt om disse burde stå sammen. Noen nileser pensum, men forstår ikke at de ikke forstår, husker dårlig, er uheldige med oppgaven. Så har du feks. de med ADHD som ikke leser pensum, fordi det ikke fungerer fordi. De kan likevel gjøre det bra, om de tilegner seg kunnskap på andre måter. Noen studier er tyngre enn andre. Noen er flinkere til å hoste opp svada enn andre (feks. meg, alle mine vitnemål er ren og skjær løgn spør du meg, men jukset har jeg aldri - bære jævlig flink til å skrive det sensorer vil lese). Har du noe mer du vil komme med? Hva er problemet ditt egentlig? Ja jeg for eksempel, er lei av de som er så utrolig slappe at de ikke kan forskjellen på gått og godt engang... Anonymous poster hash: 8961d...65d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå