Gjest Fighter Skrevet 26. juli 2004 #1 Skrevet 26. juli 2004 Oversettelser fra norsk til andre språk: Lommedalen - Pocket Valley Bodø/Glimt - livedie/flash Mo i Rana - Mo in the Ran solnedgang - sundownwalk oppvask - upwash øl - Õl(tysk) pule - pool utested - outplace vei - way spisebord - eatingboard slappe av - slapp off streik - strike pusterom - breathroom
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 hageslange = garden snake hurtigruta = the fast window Vardø = was dead Bergen = Save one Farsund = healthy father Moi = artig på fransk... Treungen = Pinocchio Ruseløkka = Waco loop Karmøy = male virgin Kjerringøy = Nightmare Island... I Tyskland har jeg forresten vært både i Lahnstein, Frankenstein og Knullwald, og jeg har sovet i Celle.
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Hageslange = garden snake glad i deg = happy in you kløfta(der jeg er fra) = the cleavage hihi Noen som er fra Kløfta/Jessheim-området? Søstera mi og meg har en intern en når vi ser ei jente med sinnsyk utringning: "Faen, jeg ser ikke jessheim for bare kløfta!" ala jeg ser ikke skogen for bare trær men litt morsommere... synes vi... HEHE :oops:
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 så ikke at du allerede hadde skrevet garden snake, trøffeln et annet uttrykk: bilen står og går = the car is standing and walking
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 "Faen, jeg ser ikke jessheim for bare kløfta!"
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Hva er i veien med deg? - What's in the road with you?
Gjest Lilleulv Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Hva er i veien med deg? - What's in the road with you? HAHA! ok, det her var gøy. Jeg ler...
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 Raufoss - diarrhea Gjøvik - Barking cove Toten - (gjør seg på tysk - Ich komme aus der toten) Nissedal - Santa Claus Valley Bø - Booo! Steinkjer - Stonelover Vaterland - (gjør seg jo også på tysk!) Kongsvinger - turning kings
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #13 Skrevet 26. juli 2004 Risør - ridesouth Grimstad - uglytown Høland - hookerduck Rauland - asscountry Brandbu - Firehouse
Crazee Skrevet 26. juli 2004 #14 Skrevet 26. juli 2004 Å få tida til å gå - to get the time to walk Greier du å gjera dette? - Do you comb to do this? snusfornuftig - snuff sensible lyspære - light pear penis - beautiful ice slå opp med dama - beat up with the girlfriend nesevis - nose show humor - mindmother høgskule - tall school
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå