Gå til innhold

diamanter eller perler i håret???

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Hei alle

Jeg har kort hår men ønsker å gjøre noe spesielt på den store dagen. Og tenkte da på små steiner eller perler i håret. Men hvor får jeg tak i noe sånt? Tenkte kanskje på "fliseklemmer" med "diamanter" på enden, og var på H&M, men fant ikke noe der.... Kan jeg lage noe selv, og hvor får jeg i såtilfelle tak i utstyr? Håper noen der ute har noe å bidra med, for da blir det noe spesielt også med kort hår!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Har du sjekket med hobby butikk - der har absolutt alt (nesten) jeg fant min hårpynt hos en hobby butikk i Stavanger og jeg så at de hadde perler og masse av ting som man kunne lage til selv. Alt står på fantasien.

Jeg hadde forøvrig også relativt kort hår når jeg giftet meg :lol:

Skrevet

Jeg vet de har de fleste sånne ting hos frisørene, og i brudebutikkene

:blunke:

Gjest NinaS.G
Skrevet

Hei!

Jeg gifter meg i august og skal også ha perler i håret. Jeg var på prøvetime hos frisør og fikk beskjed om at jeg måtte finne perlene selv. Mine pærler kjøpte jeg i en hobbybutikk. Her har de som regel et stort utvalg i ulike størrelser og farger. Det du må huske på er at det må være et hull i dem slik at du har muligheten til å tre hårnåler inn i hullene. Dette gjør frisøren for deg. Det er lurt å gi frisøren pærlene før selve dagen, slik at han eller hun slipper å knote med dette på "den store dagen" :P

Masse lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...