AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Finner den ikke noen plass. Noen som vet om det evt kan fåes kjøpt i Sverige? Anonymous poster hash: 03387...f72
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Det er ikke noe energidrikk hvis den ikke har sukker i seg da. Fås sikkert i Sverige.
Gjest Strandet Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 (endret) *vennligst slett* :| Endret 3. desember 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Er jo ikke vits i å drikke energidrikk uten sukker. Smaker møkk og har lite eller ingen effektAnonymous poster hash: ef7e3...6be
Bergensjenten Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Er jo ikke vits i å drikke energidrikk uten sukker. Smaker møkk og har lite eller ingen effektAnonymous poster hash: ef7e3...6be Men den har jo fortsatt koffein i seg, og det gir litt energi 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Men den har jo fortsatt koffein i seg, og det gir litt energi Husker bare att de sa på tv i forbindelse med en test att den sukkerfrie ikke gir spesielt mye energi. Kjenner jo også forskjell da jeg drikker en del red bull når jeg jobber nattAnonymous poster hash: ef7e3...6be
Bergensjenten Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Husker bare att de sa på tv i forbindelse med en test att den sukkerfrie ikke gir spesielt mye energi. Kjenner jo også forskjell da jeg drikker en del red bull når jeg jobber nattAnonymous poster hash: ef7e3...6be Ja, det beste er selvsagt å drikke den med sukker, hvis man er ute etter energi Egentlig er kaffe enda bedre, men det smaker ikke like godt
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 TS her. Jeg spurte ikke om effekten av den, men hvor den fåes kjøpt. Morsomt at omtrernt ingen greier å svare på det det egentlig spørres om... jaja Anonymous poster hash: 03387...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå