Gå til innhold

Hvor får man kjøpt energidrikken Sugarfree Battery?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner den ikke noen plass. Noen som vet om det evt kan fåes kjøpt i Sverige? :)

Anonymous poster hash: 03387...f72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe energidrikk hvis den ikke har sukker i seg da. Fås sikkert i Sverige.

Skrevet

Så den på Rema i går.

Gjest Strandet
Skrevet (endret)

*vennligst slett* :|

Endret av Strandet
Skrevet

Er jo ikke vits i å drikke energidrikk uten sukker. Smaker møkk og har lite eller ingen effekt

Anonymous poster hash: ef7e3...6be

Skrevet

Er jo ikke vits i å drikke energidrikk uten sukker. Smaker møkk og har lite eller ingen effekt

Men den har jo fortsatt koffein i seg, og det gir litt energi :)

• Liker 1
Skrevet

Men den har jo fortsatt koffein i seg, og det gir litt energi :)

Husker bare att de sa på tv i forbindelse med en test att den sukkerfrie ikke gir spesielt mye energi. Kjenner jo også forskjell da jeg drikker en del red bull når jeg jobber natt

Skrevet

Husker bare att de sa på tv i forbindelse med en test att den sukkerfrie ikke gir spesielt mye energi. Kjenner jo også forskjell da jeg drikker en del red bull når jeg jobber natt

Ja, det beste er selvsagt å drikke den med sukker, hvis man er ute etter energi :) Egentlig er kaffe enda bedre, men det smaker ikke like godt :P

Skrevet

TS her. Jeg spurte ikke om effekten av den, men hvor den fåes kjøpt. Morsomt at omtrernt ingen greier å svare på det det egentlig spørres om... jaja ;)

Anonymous poster hash: 03387...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...