lillefin Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Noen som har noen bra koder til denne årgangen? Vet om maxmotives/motherloade/aspiration level 6 Finnes det andre kule koder? Og kan for eks en sim bruke en gjenstand, om jeg ha brukt koden som gjør at jeg kan plassere gjenstanden hvor jeg vil?
Severus Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 move_objects on da kan du flytte på simmer når de gjør ting etc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 motivedecay off/on, da står humøret stille (med off). boolProp testingCheatsEnabled true/false, da kan du holde inne shift når du trykker på en sim, så får du opp en haug spennende alternativer. Anonymous poster hash: 4cb49...704
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Kom på fler: unlockcareerrewards (låser opp karriere-premiene) forcetwins (du får tvillinger) kaching (1000 simeloner) Anonymous poster hash: 4cb49...704
Shinigami Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Ikke så nyttig, men morsom og creepy: stretchskeleton Når du bruker denne koden, så skriver du også et nummer fra 1-9 bak for å øke/minske effekten. For eksempel: stretchskeleton 5
veraa94 Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Hvis du skriver inn koden "help" får du opp en oversikt med alle kodene! Vil ikke anbefale å bruke "boolProp testingCheatsEnabled true/false", da dette kan fucke opp hele spilet. Snakker av erfaring og har brent meg på dette MANGE ganger! Endret 3. desember 2014 av veraa94
Gjest daisydaisy Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Hvis du skriver inn koden "help" får du opp en oversikt med alle kodene! Vil ikke anbefale å bruke "boolProp testingCheatsEnabled true/false", da dette kan fucke opp hele spilet. Snakker av erfaring og har brent meg på dette MANGE ganger! Denne koden kan brukes dersom spilleren er forsiktig og ikke går helt bananas. Jeg opplevde også en gang at det skjedde noe med spillet pga denne koden, så er enig i at det kan gå galt. Bruk koden varsomt, og husk å slå den av etterpå.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Hvis du skriver inn koden "help" får du opp en oversikt med alle kodene! Vil ikke anbefale å bruke "boolProp testingCheatsEnabled true/false", da dette kan fucke opp hele spilet. Snakker av erfaring og har brent meg på dette MANGE ganger! Okei, hjelp.. Sorry ts, visste ikke dette. Har funket helt fint når jeg har brukt den til å få simmene til å bli eldre fortere, "tvangsflytte" noen inn i familien min og en del mer. Men kanskje det er noen alternativer som ikke funker. Sikkert best å la være i såfall! Anonymous poster hash: 4cb49...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå