Gå til innhold

Flere som føler de ser tykke ut etter styrketrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener hard styrke og øker antall kg hver eneste økt. Rett etter føler jeg meg sinnsykt bra, som om jeg er verdensmester. Men når jeg går i garderoben, kler av meg og ser meg i speilet snur det helt om og jeg føler jeg ser tykk og blubbete ut. Blir små deppa og sutrete. Jeg trener alltid på kvelden, så jeg går hjem og legger meg. Neste dag er alt som før og jeg føler meg tipp topp igjen!

:fnise: Dette er litt morsomt, men også veldig irriterende. Om jeg trener litt tidligere på dagen kan det gå utover hele kvelden min. Det går alltid over neste dag. Og jeg er til vanlig veldig fornøyd med kroppen min.

Flere som har det slik? :P

Anonymous poster hash: f66a6...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, særlig magen blir svær. Jeg ser gravid ut om jeg har trent skikkelig hardt, og som mann så ser det ekstra teit ut :fnise:

Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Kroppen pumper mer blod til de musklene du trener med. Så om du tar 20 mageøvelser er det sannsynlig at det ser litt større ut. Spesielt om du ikke har synlig sixpack, og musklene bare presser fettet utover.

EDIT: Du drikker mye vann og? Det kan også utvide magen litt.

Endret av EspenAskeladd
Skrevet

Ser feit ut både før, under og etter trening. Men jeg synes nesten magen blir litt mindre jeg da.

Anonymous poster hash: ef4b1...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...