Gå til innhold

Hvordan finne det jeg vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på ulike datingsider.. Sukker, Tinder, Badoo.. Kommer i kontakt med noen, men så blir det sjelden noe mer. De fleste bor en times tid unna, og det er så "tiltak" å skulle reise så langt ens ærend bare for å møte en fyr, når jeg egentlig ikke vil noe seriøst med det.

Hadde jeg møtt en fyr som bodde i nærheten, kunne jeg godt møtt han på byen en fredag/lørdags kveld, men ikke hatt en høytidelig date midt i uka..

Får ofte spm. fra fyrene om hva jeg ser etter, å har nå funnet ut at jeg ikke er klar for noe seriøst forhold enda, men heller ikke vil ha noe fuckfriend. Jeg savner selskap og kos, egentlig ikke så mye sex.. Men noen å spise middag med, se film med og bare kose.. og litt sex, men vil ikke at alt skal handle om det heller.

Er ett sånt forhold mulig å oppdrive? Føler ikke at jeg finner noe aktuelt på disse dating-sidene. De fleste fyrene vil helst møtes med en gang, og man vet jo ikke om de kun er ute etter sex, eller om de er genuint interessert i å møtes og å bare bli kjent.

Anonymous poster hash: d123d...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nå du burde hoppe i det og møte noen av disse fyrene jeg! Som du sier er det umulig å vite om de kun er ute etter sex eller om de er interessert i å bli kjent, men om man aldri møter de så får man jo heller aldri vite det.

At man vil møtes fort synes jeg er helt naturlig, det er lettere å finne ut av kjemi osv i virkeligheten og dermed "kaster" man ikke bort så mye tid :)

• Liker 1
Skrevet

Ved å lete etter det..

Anonymous poster hash: ee14c...3c2

Skrevet

Hadde du vært nordlending, hadde det der med en times tid ikke vært noe problem, kjære. Og... en høytidelig date midt i uka, da: en date skal ikke være høgtidelig, vel?

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Det høres jo perfekt ut. Jeg synes seriøst forhold høres litt mer tidkrevende ut enn det jeg har tid til, og tipper flere andre synes det og.

Men hvor du finner oss vet jeg ikke. Har du ikke en kamerat som kunne passet? Men du kan ikke vite på forhånd hva vedkommende er ute etter på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...