Gå til innhold

Bruk fritiden til noe annet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av alle sakene som kommer opp på nyhetssider. Før var VG nyheter, nå er det kjendiser, blogger, trening, mote, fantastiske katter og det eeeeevige meningsspetakkelet hvor folk klager over ditt og datt i media som ALLE skal ha en mening om.

For eksempel amming på kafé. Noen er for, andre er imot punktum! Alt har plutselig blitt mat for media...

Når tullesaker overgår viktige nyheter blir jeg redd for utviklingen i samfunnet. Det er bakterier i kylling, som får mindre plass enn Sophie-jenta sin nye genser(blogg). Jeg mener det er viktigere enn hva hunden til en kjendis heter eller plastisk kirurgi.

Siden nyhetssidene lager artikler over det som deles og leseræs mest, er dette virkelig det dere der ute bruker tiden på å lese??

Anonymous poster hash: ff7ee...945

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, så enig. Helt latterlig at folk heller vil følge med på hva kjendiser og rosabloggere gjør enn det som faktisk skjer i verden :klaske:

• Liker 1
Skrevet

Kattene er jo søte da.

• Liker 3
Skrevet

Jeg leser ikke VG og dagblad for eksempel, kunne jeg like gjerne lest Se og Hør.

Aftenposten er "ok", men er mye drit der også. Leser litt Al jazeera, washington post, the guardian...utover det blir det ikke så veldig mye.

Skrevet

Merker jeg føler meg gammel når jeg sier at «når jeg var ung», men jeg er sjokkert over utviklingen! Er vel ikke lenge til Dagens Næringsliv har bilder av Madonna på forsiden om det er slik de skal tjene penger. Teknologisiden som min samboer leste daglig, er nå overfylt med blogger og kjendiser. Nå abonnerer vi på illustrert vitenskap, så håper jeg dette bladet holderseg, selv om de ikke har bilder av rumpa til Kim...

Skrevet

Merker jeg føler meg gammel når jeg sier at «når jeg var ung», men jeg er sjokkert over utviklingen!

Hadde du vært gammel hadde du vært vis, og visst at det heter "da jeg var ung." :D

Anonymous poster hash: fa6aa...d88

Skrevet

Hadde du vært gammel hadde du vært vis, og visst at det heter "da jeg var ung." :D

Anonymous poster hash: fa6aa...d88

Haha! Greit :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...