Gjest Ethereal Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Jeg lider av langt fremskreden treningsstudioskrekk; hva kan jeg gjøre for å kurere den??? Normalt sett TRIVES jeg på treningsstudio, men ikke de siste to månedene. Jeg vil så gjerne, men klarer ikke.... Oppmuntre meg! eller vær streng...Jeg har lyst til å gå på en time i morgen kl 1825, men kjenner innerst inne at jeg kommer til å finne en unnskyldning. Så. Nå er det sagt.
*Lene* Skrevet 26. juli 2004 #2 Skrevet 26. juli 2004 Jeg føler akkurat det samme. Både du og jeg vet at det er tiltak å begynne etter trenings-stopp for en periode. Hvis du går i dag, er man i gjenge igjen! Vi MÅÅÅÅ gå på treningen. Ok? Bite tenna sammen, og tenke på hvor god samvittighet, og hvor glade vi er for at vi virkelig gikk på treningen! GO GIRL!!!
Gjest Ethereal Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Det er 25 grader her i dag.... Tror jeg skal sykle i stedet
sommerbrud04 Skrevet 26. juli 2004 #4 Skrevet 26. juli 2004 akkurat samme følelsen her ja.. nesten som jeg gruer meg til å begynne igjen.. selv om jeg har vært på de timene utallige ganger før! Irriterende egentlig.. at jeg ikke "tør".. Trener vekter, men har ikke kommet meg på time etter "pausen"..
Gjest GreenSky Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har det også sånn, men tvinger meg bare til å gjøre det. Kan jeg spørre hvorfor dere har treningstudioskrekk? Jeg føler på en måte at jeg står på utstilling (vet jo at jeg ikke gjør det da, men likevel) og føler meg klumsete når det er masse folk der.
Gjest Ethereal Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har en mental sperre om sommeren. Takler ikke engang tanken på å trene innendørs. Slik har jeg vært i mange år, så lenge jeg har gått på treningsstudio. Men jeg sykler, løper og går lange turer. Bare vekttreningen er det så som så med. Om noen ser på meg, driter jeg i det, eller skuler olmt tilbake. Jeg har vært fast inventar på sats i fem år, og på et annet gym før det, så er ikke så nøye med slikt. Gud, hvor jeg elsker sykkelen min! Og oppoverbakker, lange utforkjøringer, stier......
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #7 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har en mental sperre om sommeren. Takler ikke engang tanken på å trene innendørs. Slik har jeg vært i mange år, så lenge jeg har gått på treningsstudio. Men jeg sykler, løper og går lange turer. Bare vekttreningen er det så som så med. Om noen ser på meg, driter jeg i det, eller skuler olmt tilbake. Jeg har vært fast inventar på sats i fem år, og på et annet gym før det, så er ikke så nøye med slikt. Gud, hvor jeg elsker sykkelen min! Og oppoverbakker, lange utforkjøringer, stier...... Hehe..mange innpåslitende gutter har fått olme blikk i løpet av årene jeg har frekventert treningssentre... Har jo allerede sendt deg motivasjonstips på pm, men må legge til: BRUK SYKKELEN DA!!! :-) Sykling er super mosjon! Og du blir brun samtidig!:D Vekttrening etc (om du driver med sånt) kan du heller ta igjen til høsten.
Fakse Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Vet du, jeg synes egentlig at du bare skal la sats være sats til du har lyst til å trene der igjen. Er jo ikke akkurat som om du er grodd fast i sofaen like hvel. Spør du meg skal trening være lystbetont, man skal gjøre det man vil og ikke det man føler at man bør. Tipper du kjenner lysten til å trene inne komme når høsten er her igjen, og i mellomtida er det bare å nyte den korte nordnorske sommeren så lenge vi har den
Gjest Ethereal Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har bestemt meg, ja- det blir sykkeltur i stedet. Skummelt å presse på når lysten ikke er der. Formen er jo uansett ganske bra. Det er bare når det gjelder vekttrening at jeg kunne tatt et tak. Men når høsten kommer....eller regn, whatever comes first
*Lene* Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Sykkeltur er jo like bra da! Det viktigste er jo at man gjør noe! Sats eller sykling=ett fett. Trimmen får du jo :-)
Gjest Ethereal Skrevet 26. juli 2004 #11 Skrevet 26. juli 2004 Jeg har syklet intenst; masse oppoverbakker, og jeg kjenner at musklene takler det. Prøver å utfordre meg selv, og bruker kortere tid på løypa enn før. Deilig når man kommer hjem igjen, og er så sliten at svetten siler og beina er som gele...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå