AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Hei:) Lurer på hvordan jeg lager innholdsfortegnelse når jeg bruker Word/ MAC Eks: 1. Innledning…………………..s1 2. Teori…………………………s2 3. Drøfting 4. Avslutning Det går an å gjøre dette slik at det kommer automatisk på en pen og ryddig måte- men vet ikke hvordan, finner heller ikke ut hvor jeg ser antall ord som er skrevet.. Noen som vet? Anonymous poster hash: df060...c41
mijaa Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Har to forskjellige fremgangsmåter! Pleier å bruke denne, men fant denne nå. Den siste er litt mer komplisert, men funker sikkert veldig bra Angående antall ord så er vel det under Verktøy? Min teller automatisk, men er kanskje noe man kan huke av der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå