Gå til innhold

vanskelig å lage avtrykk.. tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget fot og hånd avtrykk i gips, men vil gjerne ha noe å henge på veggen. På et lerret som jeg kan male f.eks gammelrosa med to hvite babyføtter.. men har prøvd og prøvd. Brukt fingermaling. Føttene og hendene (prøvde begge) bare sklir nedover selv da hun holdt de i ro! Er det noe med fingermalingen? Kan vel ikke bruke noe annet heller? Kanskje noen har noe tips eller om det er noen smarte kit å anbefale? Søkte litt rundt men kom inn på tråder fra 5 år siden og en side hvor de hadde mye, men ingenting var tilgjengelig.. ganske dyrt også og jeg skulle helst gitt til begge sider pluss hatt selv. Men heller dyrt enn ingenting da, aner ikke hva som er vanlig at det skal koste. Tusentakk for tips! baby er 4 mnd

Anonymous poster hash: f28d0...8ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Panduro, om de kan ha noe.

Anonymous poster hash: 2d438...47b

Skrevet

Vanlig akrylmaling er godt egnet. Det bruker vi i barnehagen. Du må holde handa hennes veldig bestemt, slik at den ikke sklir. Ellers kan du prøve å tegne rundt handa. Hadde hun vært eldre kunne du laget en kopi i en kopimaskin, og skrevet ut og klippet ut i den fargen du vil ha. Usikker på om jeg vil anbefale det til en liten baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...