Gå til innhold

Er det ok at kjæresten drar på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting. Hadde en samtale med min kjære at han vil ut sammen med kompiser i helga. Han er 40 og ene kompisen er singel. Så sier han at han tenker å ikke komme hjem på natta, men å dra på nachspiel. Hva synes dere om det?

Vi har et barn sammen. Jeg synes det er helt greit å gå ut på byen, men forventer nesten at han er hjemme igjen en gang i løpet av natta...

Hvordan er det for dere?

Anonymous poster hash: dd909...f4b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må da dra på nach hvis han vil...

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker han er 40 og voksen nok til å klare seg selv en natt.

• Liker 10
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Om han ikke flyr på nach hver eneste helg, så må vel det være greit? Han sier jo til og med i fra på forhånd, så da vet du jo hvor han befinner seg og at han mest sannsynlig ikke er i knallform på søndagen.

• Liker 9
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 2401a...ab2
  • Liker 1
Skrevet

han har i mange år hatt problemer med rus. Kompisen hans røyker en joint i blant og kjæresten min har slutta. Jeg tenker mitt og at han blir så full at han ikke sier nei....

Anonymous poster hash: dd909...f4b

Skrevet

Jeg setter pris på at han kommer hjem en gang på kvelden /natta.

Skrevet

Når man er 40 så er det kanskje litt spesielt å ha et behov for nachspiel, men hvis dette kun skjer en sjelden gang og han sier ifra så burde det være greit. Du må stole på han. Rus kan han drive med når som helst og hvor som helst, ikke nødvendigvis bare på nach.

Anonymous poster hash: 8fe5e...6f5
  • Liker 4
Skrevet

Når man har barn så er det jo greit å vite sånn ca når han kommer til å være hjemme. Men ut over det så, selvfølgelig: han må da kunne få ut og kose seg innimellom. Hvorfor skulle han ikke det?

Anonymous poster hash: 77b7d...e14

Gjest tomasjj
Skrevet

Nach er greit av og til det, spesielt når han har annonsert det vil jeg si.

Så lenge han ikke renner avgårde på byen hele tiden så ville jeg bedt han kose seg ute.

• Liker 2
Skrevet

40 år er gammelt nok til å bestemme selv når man vil være inne for kvelden :)

Anonymous poster hash: 6b67e...907

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville sagt det var greit så lenge gan var oppegående nok dagen etter til å leke med barnet og delta på evt. Familieaktiviteter...:)

Anonymous poster hash: e38e6...328

Skrevet

Eier du han?

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

Barnefedre flyrvel ikke ut på byen når de er førti. Hva har de egentlig der å gjøre? Bra han holder seg unna hjemmet når han er full iallefall, sånn at ungen slipper å se faren sin full og sannsynligvis utifra det du skrev, rusa...

Endret av Seajewel
  • Liker 1
Skrevet

40 år er gammelt nok til å bestemme selv når man vil være inne for kvelden :)Anonymous poster hash: 6b67e...907

Førti år er gammelt nok til å prioritere det hjemme enn å dra ut og ruse seg.

Anonymous poster hash: 85743...bcd

• Liker 4
Skrevet

Selv om man har kjærest, må man kunne dra ut en gang med kompiser og.

Anonymous poster hash: 6b67e...907

• Liker 2
Skrevet

TS har ikke gitt inntrykk av at dette noe som skjer hver helg. En gang nå og da må da være lov.

• Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

Selv om man har kjærest, må man kunne dra ut en gang med kompiser og. Anonymous poster hash: 6b67e...907

Det er vel ikke så lurt når han tidligere har holdt på med rus. Da sier det seg nesten selv hva som vil skje.

Skrevet

Synes det er rart å planlegge nachspiel og si på forhånd at han ikke kommer hjem. Det er uaktuelt at mannen min drar på nachspiel og ikke kommer hjem før neste dag. Han må gjerne på nachspiel altså, men han må komme hjem for å sove!

Skrevet

Helt greit med nach, men han må sove hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...