Gå til innhold

hvor mange kalorier trenger jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er en jente på 27 år, 154cm og 50-51kg tung.

for 3 år siden + veide jeg 40-43kg, etter jeg begynte å trene styrketrening har jeg klart å legge på meg opp til 52kg på det meste, nå veier jeg 50-51kg.

jeg har fått både rumpe og lår, men alt har lagt seg på magen føler jeg... Hvordan skal jeg gå ned i fett prosent men samtidelig beholde musklene og gjerne vokse mer i muskelmasse??

Hvor mange kalorier trenger jeg per dag for å gå ned i fettprosent? :sjokkert:

Hadde smal og midje og nesten en 6-pack før jeg begynte å trene.. og nå er den sånn '''chubby'' mage som jeg virkelig hater, men stram og spretten rumpe, alt annet er bra.. :fnise::fnise:

Mvh Heidi

Btw:

Jeg trener 4-5 dager uka på ca 1 time hver gang, kun tung styrketrening. jeg går tur med hund 2 ganger om dagen på ca 3km hver gang. Jeg er fortiden sykemeldt så jobber ikke nå, ellers er jeg mest hjemme. :)

Endret av staffordshire87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Heidi. Det spørs helt hvor aktiv du er. Men jeg ville lagt meg på ca 1500 kalorier, også trent tung styrketrening et par ganger i uka. Da vil du gå ned i fettprosent, samtidig bygge litt muskler. Siden du allerede har et bra utgangspunkt, så er det ikke mye som skal til. :) Når du har gått ned i ønsket fettprosent, så ville jeg hatt et større fokus på å øke muskelmassen.

Anonymous poster hash: 66e22...88c
Skrevet

Jeg trener 4-5 dager uka, kun styrketrening. jeg går tur med hund 2 ganger om dagen på ca 3km hver gang. Jeg er fortiden sykemeldt så jobb ikke nå, ellers er jeg mest hjemme. :)

Gjest Runforit
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 27 år, 154cm og 50-51kg tung.

for 3 år siden + veide jeg 40-43kg, etter jeg begynte å trene styrketrening har jeg klart å legge på meg opp til 52kg på det meste, nå veier jeg 50-51kg.

jeg har fått både rumpe og lår, men alt har lagt seg på magen føler jeg... Hvordan skal jeg gå ned i fett prosent men samtidelig beholde musklene og gjerne vokse mer i muskelmasse??

Hvor mange kalorier trenger jeg per dag for å gå ned i fettprosent? :sjokkert:

Hadde smal og midje og nesten en 6-pack før jeg begynte å trene.. og nå er den sånn '''chubby'' mage som jeg virkelig hater, men stram og spretten rumpe, alt annet er bra.. :fnise::fnise:

Mvh Heidi

Btw:

Jeg trener 4-5 dager uka på ca 1 time hver gang, kun tung styrketrening. jeg går tur med hund 2 ganger om dagen på ca 3km hver gang. Jeg er fortiden sykemeldt så jobber ikke nå, ellers er jeg mest hjemme. :)

Anbefaler deg å stikke innom Fitnessbloggen. Der har de mer kunnskap når det kommer til å forme kroppen med styrke :) Der kommer du garantert til å få god hjelp og veiledning i forhold til mat og trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...