AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Har slitt med vond bicep i tre dager nå. Hadde en hard økt på lørdag og alt var fint til neste gang. Noe som aner hva det kan være?Anonymous poster hash: ca9dc...9e5
Supraspinatus Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Biceps (brachii, går jeg ut i fra) er en relativt liten muskel mange av en eller annen grunn trener sykelig mye. De har gjerne flere store øvelser som bruker den, samt at de kjører øvelser som går på muskelen isolert etterpå. Jeg tipper du rett og slett bare er veldig støl. Hvis du er veldig støl eller har trent veldig hardt er det viktig å overvåke fargen på urinen. Om du har veldig mørk urin kan dette være et symptom på rabdomyolyse som er svært alvorlig. Da må du komme deg til legen med en gang. Om du ikke har svært mørk urin så går nok smerten over av seg selv om et par dager.
King in the North Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 La muskelen få restituere seg i første omgang, se om det hjelper. Som brukeren over meg påpeker trener folk ofte mange sett på en slik relativt liten muskel, noe som oftest er å gjøre seg selv en bjørnetjeneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå