AloeVera Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er fullstendig klar over at mange synes dette er ekkelt, så orker ikke for mange svar der jeg får høre det Men jeg lurer på om noen har noen oppskrifter og dele? Som passer til en porsjon kos? ;p Er spesielt glad i kjeksrøre og brownies røre. Også bolledeig, men får ofte vondt i magen av det. Men nesten verdt det. Jeg synes alt for ofte at røren er bedre enn selve kaken. Akkurat nå har jeg blandet sammen smør og melis. Tatt oppi en liten eggeplomme og jevnet ut før jeg tok oppi mel. Tok også litt ekstra sukker da de små sukkerkornene gjør det lille ekstra! Nytes med slikkepott! Hva liker dere å kose dere med? 1
Susa Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Sjokoladefondant som stekes litt for lite! Blir som varm, tykk, deilig sjokoladesaus! (og derfor har jeg som regel ikke kokesjokolade i huset....)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg elsker deig! Kan anbefale deig inspirert av havremakroner: smeltet smør, vann, sukker og havregryn. Anonymous poster hash: 1ddc3...d53
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Pepperkakedeig Anonymous poster hash: bf535...421 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Lys muffinsrøre! Anonymous poster hash: 1908f...089 2
Thorn Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Haha, da jeg jobbet på Meny hendte det at jeg kjøpte frossen cookie-deig i stedet for de ferdigstekte cookiene Nå før jul går det med en del småkakedeig, favorittene er brune pinner og hjemmelaget chocolate chip cookie-deig
Wilma- Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Haha, da jeg jobbet på Meny hendte det at jeg kjøpte frossen cookie-deig i stedet for de ferdigstekte cookiene Nå før jul går det med en del småkakedeig, favorittene er brune pinner og hjemmelaget chocolate chip cookie-deig Åh.. De kjeksene de selger i bakeriet, rett fra ovnen og bare såvidt stekt så de er rå i midten.. mmm.. Fikk nesten lyst til å reise hjem til Norge bare for å få klørna i noen sånne.
Susa Skrevet 4. desember 2014 #9 Skrevet 4. desember 2014 Pepperkakedeig Anonymous poster hash: bf535...421 Åja, pepperkakedeig er noe av det beste som finnes! Har hatt lyst på det hele graviditeten jeg!
AloeVera Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2014 Haha, da jeg jobbet på Meny hendte det at jeg kjøpte frossen cookie-deig i stedet for de ferdigstekte cookiene Nå før jul går det med en del småkakedeig, favorittene er brune pinner og hjemmelaget chocolate chip cookie-deig Oi, har de dette enda? :D Har lett meg i hjel jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Jeg er fullstendig klar over at mange synes dette er ekkelt, så orker ikke for mange svar der jeg får høre det Men jeg lurer på om noen har noen oppskrifter og dele? Som passer til en porsjon kos? ;p Er spesielt glad i kjeksrøre og brownies røre. Også bolledeig, men får ofte vondt i magen av det. Men nesten verdt det. Jeg synes alt for ofte at røren er bedre enn selve kaken. Akkurat nå har jeg blandet sammen smør og melis. Tatt oppi en liten eggeplomme og jevnet ut før jeg tok oppi mel. Tok også litt ekstra sukker da de små sukkerkornene gjør det lille ekstra! Nytes med slikkepott! Hva liker dere å kose dere med? http://www.detsoteliv.no/oppskrift/flytende-lys-sjokoladekake Denne er fantastisk Knallgodt med varm kakerøre til kald is Anonymous poster hash: a163c...b4e
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 (endret) Det er ikke for ingenting at Ben&Jerry's cookie dough-is er det beste i verden. I denne tiden er deigen til silkekaker, en variant av sjakkruter, ikke å forakte. Jeg må være streng med meg selv for at det skal bli noen ferdige kjeks i det hele tatt. Endret 4. desember 2014 av Emera
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Fyrstekakedeig! Har alltid måttet lage dobbel porsjon når jeg baker fyrstekake, fordi vi spiser så mye av deigen. Anonymous poster hash: 07495...4e0
Pingting Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Altså, pepperkakedeig er jo sånn ca hundre ganger bedre enn stekte pepperkaker. Etablert sannhet, vitenskapelig bevist, helt objektivt og alt det der. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 Er bra avføringsmiddel. Anonymous poster hash: 9347b...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå