AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg trodde seriøst denne dagen aldri skulle komme der jeg spør om et sånt spørmål, men nå er jeg så usikker at jeg er på randen av desperat. Hehe, så håper det er noen der ute som kan hjelpe meg litt vidre. Jeg har vært på 2 dater med en gutt, jeg syntes er veldig søt. Han er veldig snill og vi ler masse sammen når vi er sammen. Vi har ikke hatt sex, men vi har klina to ganger. Møtes på byen på fredag. Så snakket vi vel mest sammen lørdagen, til vi tok oss en kveldstur på søndag. Vi møtes deretter mandag og spiste middag hjemme hos meg. Noe som var veldig koselig. Vi klina litt på slutten av daten. Hele kvelden satt han nærme meg og strøk meg forsiktig på armen hele kvelden, noe som jeg syntes var veldig koselig. Når han skulle gå, så sa han at han håpet at vi kunne gjøre dette igjen. Vi har ikke snakket noe sammen idag. (Det er endag siden, og jeg er helt på tuppa, hehe) Vi har denne berømte snapchaten begge to, så fikk jeg en snapchat som var ment til meg, sto ike noe spesielt annet enn " pena -.- " og så reagerte jeg litt på den " -.- " så here i go again misses desperato. Gud så glad jeg er for at han ikke vet det. Men jeg valgte å svare med et smile ansikt. Jeg vil veldig gjerne møte han igjen, jeg har faktisk ikke funnet en gutt jeg føler jeg passer så bra med som han. Men jeg vil ikke virke desperat ved å snakke til han, fordi om det sikkert er helt greit. Så jeg lurer på om folket har noen gode idèr til meg? Anonymous poster hash: a8cbc...a56
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Du har møtt ham for kun 4 dager siden, det er ingen som kan vite om han er interessert. Og egentlig burde vel du bli litt bedre kjent med alle sidene hans før du tenker at han er den gutten du passer best med av alle du har møtt..... Anonymous poster hash: 484b5...420 1
Denlilleprinsessen Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 ja det er sant! men nå blir jeg veldig fort intressert, og enda raskere uintressert. Så er nok best å slappe av og se hva som skjer. Hehe. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg må le litt for jeg kjenner meg veldig mye igjen Overanalysering x 1000. Jeg tror han er interessert. Din oppgave nå er å bare holde deg helt calm Du trenger ikke prate med han hver dag. Anonymous poster hash: 915e7...b97 1
Wilma- Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 ja det er sant! men nå blir jeg veldig fort intressert, og enda raskere uintressert. Så er nok best å slappe av og se hva som skjer. Hehe. Takk for svar Ikke føl at du er tett for at du tenker sånn, er mange jenter som er som deg. Inkludert undertegnede ;p Å være interessert/like noen gjør at halvparten av mine hjerneceller går i dvale virker det som.
Denlilleprinsessen Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeg må le litt for jeg kjenner meg veldig mye igjen Overanalysering x 1000. Jeg tror han er interessert. Din oppgave nå er å bare holde deg helt calm Du trenger ikke prate med han hver dag. Anonymous poster hash: 915e7...b97 Hehe, ja men overstressende meg fikk nettopp melding av han. Så ser ut som han er intressert. Gud så tragisk man føler seg når man poster sånne lange innlegg. Jaja, lenge leve deseperate jenter 1
Denlilleprinsessen Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Ikke føl at du er tett for at du tenker sånn, er mange jenter som er som deg. Inkludert undertegnede ;p Å være interessert/like noen gjør at halvparten av mine hjerneceller går i dvale virker det som. Lurer ofte litt på hva menn tenker. De tror ofte at jenter er så hard to get, men egentlig sitter de fleste desperate foran mobilen og venter på melding! 1
Wilma- Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Lurer ofte litt på hva menn tenker. De tror ofte at jenter er så hard to get, men egentlig sitter de fleste desperate foran mobilen og venter på melding! Haha jeg kan være litt distrè når det kommer til å svare på sms etc, glemmer det gjerne bort om jeg holder på med noe. Har flere ganger fått den der "Åja... Så NÅ svarer du ja.." Så de er nok like hysteriske som oss enkelte.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Haha, skal love deg at vi gutter også venter... Jeg gjør i alle fall det:P Anonymous poster hash: f5bd0...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå