AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Posten har antakelig rotet bort en pakke til meg, noe jeg bestilte på nettet, jeg får vite mer i morgen. Og ja det er posten sin feil. Om den er borte hva er minimumsbeløpet som posten erstatter? Jeg har lett på posten.no og googlet, og finner bare hva posten maks erstatter. Jeg kjøpte noe til litt under 200kr så regner egentlig med å ikke få en eneste kr tilbake, men er nysgjerrig her og nå Anonymous poster hash: 0c9e9...fbc
Tvist Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Er du sikker på at de har et minimumsbeløp?
rockejenta Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Sist posten rotet bort noe jeg hadde bestilt, fikk jeg tilsendt ny pakke av de jeg bestilte fra. (H&M). Mulig de tok oppgjøret med Posten i stedet.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Er du sikker på at de har et minimumsbeløp? Nei men regner med det, at de neppe erstatter en vare til f.eks 50 kr, men kan jo ta feil Anonymous poster hash: 0c9e9...fbc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Sist posten rotet bort noe jeg hadde bestilt, fikk jeg tilsendt ny pakke av de jeg bestilte fra. (H&M). Mulig de tok oppgjøret med Posten i stedet. Dette er 100% den norske posten sin feil og varen kommer fra Kina så tviler for at selger vil sende en ny vare når det ikke er deres feil, og tviler for at de samarbeider med den norske posten som H&M gjør Anonymous poster hash: 0c9e9...fbc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 De rotet bort en pakke for meg i sommer, den kom til postkontoret, jeg fikk hentelapp i posten, men pakken var søkk borte. Fikk ikke erstattet en krone, og vareverdi var nesten 800 kr. Posten erstatter kun dersom sendingen er rekomandert eller med sporingsnummer, har den ikke det får du ingenting. Da kan du be selskapet du har handlet om hos refusjon, posten refunderer ikke en dritt. Anonymous poster hash: 656f0...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå