Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må du nesten maile Braun :)

Anonymous poster hash: 307e1...79e

Min er fra Braun, og det står i manualen at den ikke skal brukes i trynet. Den er jo ganske røff mot huden på leggene, så jeg tør ikke å bruke den i ansiktet :O

Skrevet

Min er fra Braun, og det står i manualen at den ikke skal brukes i trynet. Den er jo ganske røff mot huden på leggene, så jeg tør ikke å bruke den i ansiktet :O

Tydeligvis forskjellige modeller, da. Min er beregnet for kropp og ansikt, det medfølger ulike "hoder" man kan bruke der det passer.

Anonymous poster hash: 307e1...79e

Skrevet

HårfjerningsKREM! Fåes på vita, egen til ansiktet. Blir verken harde tupper , eller andre problemer. Holder noen uker om gangen! Bruker det selv!

Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

HårfjerningsKREM! Fåes på vita, egen til ansiktet. Blir verken harde tupper , eller andre problemer. Holder noen uker om gangen! Bruker det selv!

Obs! Det er en del som er allergisk mot veet hårfjerningskrem (jeg er en av de), så anbefaler å prøve denne et annet sted på kroppen først (hvis ikke du vet om du er allergisk eller ei, selvfølgelig), så man ikke blir gående rundt med store røde blemmer i ansiktet etter å ha brukt den :fnise: Endret av fotballflue
  • Liker 2
Skrevet

På ett eller annet plan vil dette stimulere hårveksten til å bli både kraftigere og mer "stubbete". Det vil også GARANTERT bli mørkere på sikt. Alle har dun! Ikke gjør noe med det!

Det stemmer faktisk ikke. Mange tror det, og det er ikke så rart. Jeg var og oververbevist om dette lenge. Er ikke meninga å være sånn "bestisser" nå altså.

Et hårstrå er jo tynnest ytterst og blir bredere på midten. Fargen blir da naturligvis mer intens der det er tynnest. Når man barberer, kuttes håret på det tykkeste. Når håret forsetter å vokse fra rota, er det naturligvis den "tykke stumpen" man tidlige skapte ved å kutte v håret, som kommer tilsyne. Derfor virker håret både mørkere, grovere og tykkere. Hvis man napper/vokser drar man jo ut hele hårstrået og da er det den tynneste delen som kommer først og det ser mykere og lysere ut. Man kan ikke påvirke hårvekst ved å putte en barberhøvel mot huden.

Meeen, det ser jo ikke særlig bra ut med stubber på overleppa :P og hos meg vokser håret så fort så kan bli er mega problem! Jeg vokser vanligvis mellom bryna og barten. Har ikke mye men sminken henger seg fast i det og ser rart ut. :)

Skrevet (endret)

Å, denne skal jeg kjøpe! Kostet bare 7 kroner på nett. Takk for tipset :)

Edit: Ser at den koster 179 hos enklere liv! :sjokkert: Koster 7 kroner på aliexpress. haha

Endret av Verify
Skrevet

Og jeg som fjerna dunhår med øyebrynskniv rett etter jeg leste de første innleggene :((((

Skrevet

Har du slanket deg/blitt tynnere den siste tiden siden du har fått dunhår?

Skrevet
Mona26, on 07 Dec 2014 - 20:03, said:

Det stemmer faktisk ikke. Mange tror det, og det er ikke så rart. Jeg var og oververbevist om dette lenge. Er ikke meninga å være sånn "bestisser" nå altså.

Et hårstrå er jo tynnest ytterst og blir bredere på midten. Fargen blir da naturligvis mer intens der det er tynnest. Når man barberer, kuttes håret på det tykkeste. Når håret forsetter å vokse fra rota, er det naturligvis den "tykke stumpen" man tidlige skapte ved å kutte v håret, som kommer tilsyne. Derfor virker håret både mørkere, grovere og tykkere. Hvis man napper/vokser drar man jo ut hele hårstrået og da er det den tynneste delen som kommer først og det ser mykere og lysere ut. Man kan ikke påvirke hårvekst ved å putte en barberhøvel mot huden.

Meeen, det ser jo ikke særlig bra ut med stubber på overleppa :P og hos meg vokser håret så fort så kan bli er mega problem! Jeg vokser vanligvis mellom bryna og barten. Har ikke mye men sminken henger seg fast i det og ser rart ut. :)

tror du mener 'Besserwisser'.

TS: Alle har litt hår i ansiktet, og ingen andre merker det når de ser på deg. Det beste og enkleste er å bare la det være.

Anonymous poster hash: ac6d8...026

• Liker 1
Skrevet

Hihi, ja :P skriver fra mobilen. Hender iPhonen retter ordene litt feil :P

Skrevet

Å, denne skal jeg kjøpe! Kostet bare 7 kroner på nett. Takk for tipset :)

Edit: Ser at den koster 179 hos enklere liv! :sjokkert: Koster 7 kroner på aliexpress. haha

Huff da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...