Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet alle har det, men disse dunhårene begynner å irritere meg veldig.

Vi har fått nytt lys på badet som gjør at man ser ALT.

Dessuten gjør jo de at sminken ikke sitter så fint. Hva gjør dere? Fjerner dere? Hvordan fjerner dere? Og fjerner dere alt?

Anonymous poster hash: 0addf...9f8
Skrevet

Jeg vet alle har det, men disse dunhårene begynner å irritere meg veldig.

Vi har fått nytt lys på badet som gjør at man ser ALT.

Dessuten gjør jo de at sminken ikke sitter så fint. Hva gjør dere? Fjerner dere? Hvordan fjerner dere? Og fjerner dere alt?

Jeg tenker ikke en gang over at de er der og det fungerer best for meg.

Anonymous poster hash: 35749...c33

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker øyenbrynskniv og fjerner det med den. Sminken ser så mye bedre ut uten dunet i ansiktet!

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker øyenbrynskniv og fjerner det med den. Sminken ser så mye bedre ut uten dunet i ansiktet!

Jeg har prøvd øyenbrynskniv, men jeg får det liksom ikke helt til! Hvilken kniv bruker du, og fjerner du overalt i ansiktet?

Skrevet

Jeg har prøvd øyenbrynskniv, men jeg får det liksom ikke helt til! Hvilken kniv bruker du, og fjerner du overalt i ansiktet?

Bruker de svarte de selger i 3-pack på Vita. Det blir best om du fukter ansiktet litt før du gjør det, og bruker den mot hårenes vokserettning. Veldig enkelt å få til, bare kjør på til du er fri for dun ;)

Og jeg tar hele ansiktet ja :) Untatt øyebryn og øyevipper logisk nok :fnise:

Skrevet

Bruker de svarte de selger i 3-pack på Vita. Det blir best om du fukter ansiktet litt før du gjør det, og bruker den mot hårenes vokserettning. Veldig enkelt å få til, bare kjør på til du er fri for dun ;)

Og jeg tar hele ansiktet ja :) Untatt øyebryn og øyevipper logisk nok :fnise:

Hvordan vokser det ut igjen når du tar mot håretningen? Helt vanlig?

Får prøve i morgen! :fnise:

Skrevet

Hvordan vokser det ut igjen når du tar mot håretningen? Helt vanlig?

Får prøve i morgen! :fnise:

Vokser selvsagt ut helt vanlig igjen ja, du får bare bedre resultat fordi håret gjør motstnad mot kniven om du gjør det i den rettningen :)

Lykke til! :)

Skrevet

NEI NEI NEI!!! Ikke gjør det!! Du kommer etterhvert til å få et STORT problem. Stol på meg! Been there done that!

Anonymous poster hash: 2a858...8c9

• Liker 1
Skrevet

NEI NEI NEI!!! Ikke gjør det!! Du kommer etterhvert til å få et STORT problem. Stol på meg! Been there done that! Anonymous poster hash: 2a858...8c9

Hvilket problem da mener du?

• Liker 1
Skrevet

På ett eller annet plan vil dette stimulere hårveksten til å bli både kraftigere og mer "stubbete". Det vil også GARANTERT bli mørkere på sikt. Alle har dun! Ikke gjør noe med det!

• Liker 2
Skrevet

Brukte du øyenbrynskniv?

Skrevet

Ikke gjør det. Du blir helt klam i ansiktet fordi all fuktighet treffer huden og ikke dunhårene. De syns nok ikke så godt vanligvis som de gjør i det speilet.

• Liker 1
Skrevet

På ett eller annet plan vil dette stimulere hårveksten til å bli både kraftigere og mer "stubbete". Det vil også GARANTERT bli mørkere på sikt. Alle har dun! Ikke gjør noe med det!

Jøss lever denne myten virkelig enda?? Man får verken kraftigere eller mørkere hår av barbering. Hårene blir bare litt stivere fordi de er nye og ikke slitt.

• Liker 4
Skrevet

Jøss lever denne myten virkelig enda?? Man får verken kraftigere eller mørkere hår av barbering. Hårene blir bare litt stivere fordi de er nye og ikke slitt.

øyenbryn skjærer, Skjærer hårene. Det vil si akkurat som barbelhøvel. Du vil få stivere hår, og huden din vil kjennes hard og mannlig etter en periode. Og ikke varer det i lengden og du må gjenta oftere.

Jeg fjerner dunhår i annsiktet med trå. Mye bedre, og det varer flere uker.

Anonymous poster hash: 937e6...722

• Liker 2
Annonse
Skrevet
For det første koster den ca 10 kr på ebay, for det andre vil det ta en halv dag med pining for å fjerne dunene.

0

øyenbryn skjærer, Skjærer hårene. Det vil si akkurat som barbelhøvel. Du vil få stivere hår, og huden din vil kjennes hard og mannlig etter en periode. Og ikke varer det i lengden og du må gjenta oftere.

Jeg fjerner dunhår i annsiktet med trå. Mye bedre, og det varer flere uker.Anonymous poster hash: 937e6...722

Samme erfaring her. Brukte høvel (!)en god stund, aldri igjen! Fikk omtrent skjegg (ok, litt overdrevet, men det så ikke ut i sollys, jeg angret og skjemtes og begynte med hardvoks. Mye bedre.

Bruker nå epilator og har omtrent ikke hårvekst i ansiktet. Prøvde også threading, men fikk ikke det skikkelig til, samme prinsipp som epilator, voksing fjernet hud samtidig, ikke bra.

Var usikker i ungdommen og skulle ikke ha et hårstrå, utgangspunktet var ikke ille, men gjett om barbering var en tabbe. Samme gjelder legger og armer.

Anonymous poster hash: 307e1...79e

• Liker 1
Skrevet

For det første koster den ca 10 kr på ebay, for det andre vil det ta en halv dag med pining for å fjerne dunene.

0

Samme erfaring her. Brukte høvel (!)en god stund, aldri igjen! Fikk omtrent skjegg (ok, litt overdrevet, men det så ikke ut i sollys, jeg angret og skjemtes og begynte med hardvoks. Mye bedre.

Bruker nå epilator og har omtrent ikke hårvekst i ansiktet. Prøvde også threading, men fikk ikke det skikkelig til, samme prinsipp som epilator, voksing fjernet hud samtidig, ikke bra.

Var usikker i ungdommen og skulle ikke ha et hårstrå, utgangspunktet var ikke ille, men gjett om barbering var en tabbe. Samme gjelder legger og armer.

Man skal ikke bruke epilator i ansiktet...

Skrevet

Man skal ikke bruke epilator i ansiktet...

Da må du nesten maile Braun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...