AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Hva er greia med at menn sletter deg på f.eks facebook når noe går galt? Krangel, diskusjon.. Dette begynner å irriterre meg grenseløst. Først brydde jeg meg ikke, men når det ikke bare skjer en gang, men FLERE ganger med ulike menn, da begynner jeg virkelig å lure... Hva er greia? Begynner å føle meg som verdens verste person når slikt skjer gjentatte ganger, haha. Noen som har lignende erfaringer? Burde man ta kontakt meg menn igjen etter at de har slettet deg? Anonymous poster hash: d9133...cca
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Hva er greia med at menn sletter deg på f.eks facebook når noe går galt? Krangel, diskusjon.. Dette begynner å irriterre meg grenseløst. Først brydde jeg meg ikke, men når det ikke bare skjer en gang, men FLERE ganger med ulike menn, da begynner jeg virkelig å lure... Hva er greia? Begynner å føle meg som verdens verste person når slikt skjer gjentatte ganger, haha. Noen som har lignende erfaringer? Burde man ta kontakt meg menn igjen etter at de har slettet deg? Anonymous poster hash: d9133...cca Hvorfor krangler man med folk på FB? Anonymous poster hash: 5617f...d9f 3
Gjest SEE Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hvorfor krangler man med folk på FB? Anonymous poster hash: 5617f...d9f Nei, krangler ikke på FB. Etter en krangel i virkeligheten så blir du slettet på FB etterpå, tenkte jeg på. Endret 2. desember 2014 av SEE
Gjest brutal_mann Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Tja, hvis du stadig opplever dette, hva sier det om deg? 5
WubWub Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Om du slutter krangle med folk hele tiden så slipper du det problemet. 1
Gjest SEE Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Uansett, hva det enn skulle si om meg... Så er jeg på nysgjerrig på: hvorfor? Av raseri? Såret? Lei av min elendige personlighet?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Nei, krangler ikke på FB. Etter en krangel i virkeligheten så blir du slettet på FB etterpå, tenkte jeg på. Avhengig av type krangel, men vil tro det er fordi de ikke lenger anser deg som en venn. Og da ser de ikke vitsen med å være venner på facebook heller.Anonymous poster hash: 607ca...691 2
Timza Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Uansett, hva det enn skulle si om meg... Så er jeg på nysgjerrig på: hvorfor? Av raseri? Såret? Lei av min elendige personlighet? Sikkert en god kombinasjon.
Gjest SEE Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Situasjonen var den at jeg var invitert i en bursdagsfest i en annen by 1 time unna til en jeg hadde møtt en par ganger før. På veien til festen var jeg så dum å miste mobilen og bankkortet på trikken når jeg gikk av. Dermed var jeg alene i en by jeg aldri hadde vært i før, uten penger (hadde selvfølgelig ingen kontakter denne dager) og uten mobil. Jeg måtte søke tilflukt på en bar og ringe til bursdags-"barnet" som skulle møte meg. Jeg var selvfølgelig for nedstemt og deppa til å late som jeg var glad når jeg i virkeligheten ikke var det, og derfor gikk jeg ikke inn på festen. Ble værende ute, og han ventet sammen med meg en stund og forsøkte å "tvinge" meg inn. Reiste meg til slutt opp for å gå, og her var det akkurat som i en film der personene går hver sin vei. Hadde selvfølgelig ingen steder å gå, så gikk tilbake og ventet i trappegangen. Var for skamfull til å gå opp på festen, men han kom aldri tilbake resten av kvelden. Bare forlot meg i en fremmed by. For en grusom natt.. Dagen etter var jeg slettet på facebook. Historie slutt. Mistet ikke bare bankkortet og mobilen den kvelden, men også en venn. Endret 2. desember 2014 av SEE
frk94 Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Situasjonen var den at jeg var invitert i en bursdagsfest i en annen by 1 time unna til en jeg hadde møtt en par ganger før. På veien til festen var jeg så dum å miste mobilen og bankkortet på trikken når jeg gikk av. Dermed var jeg alene i en by jeg aldri hadde vært i før, uten penger (hadde selvfølgelig ingen kontakter denne dager) og uten mobil. Jeg måtte søke tilflukt på en bar og ringe til bursdags-"barnet" som skulle møte meg. Jeg var selvfølgelig for nedstemt og deppa til å late som jeg var glad når jeg i virkeligheten ikke var det, og derfor gikk jeg ikke inn på festen. Ble værende ute, og han ventet sammen med meg en stund og forsøkte å "tvinge" meg inn. Reiste meg til slutt opp for å gå, og her var det akkurat som i en film der personene går hver sin vei. Hadde selvfølgelig ingen steder å gå, så gikk tilbake og ventet i trappegangen. Var for skamfull til å gå opp på festen, men han kom aldri tilbake resten av kvelden. Bare forlot meg i en fremmed by. For en grusom natt.. Dagen etter var jeg slettet på facebook. Historie slutt. Mistet ikke bare bankkortet og mobilen den kvelden, men også en venn. Vel da er det vel alkohol inni bilde? Folk har jo en tendens til å overreagere når de har fått litt alkohol innabords. Ta en prat med han/hun så løser det seg sikkert
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Situasjonen var den at jeg var invitert i en bursdagsfest i en annen by 1 time unna til en jeg hadde møtt en par ganger før. På veien til festen var jeg så dum å miste mobilen og bankkortet på trikken når jeg gikk av. Dermed var jeg alene i en by jeg aldri hadde vært i før, uten penger (hadde selvfølgelig ingen kontakter denne dager) og uten mobil. Jeg måtte søke tilflukt på en bar og ringe til bursdags-"barnet" som skulle møte meg. Jeg var selvfølgelig for nedstemt og deppa til å late som jeg var glad når jeg i virkeligheten ikke var det, og derfor gikk jeg ikke inn på festen. Ble værende ute, og han ventet sammen med meg en stund og forsøkte å "tvinge" meg inn. Reiste meg til slutt opp for å gå, og her var det akkurat som i en film der personene går hver sin vei. Hadde selvfølgelig ingen steder å gå, så gikk tilbake og ventet i trappegangen. Var for skamfull til å gå opp på festen, men han kom aldri tilbake resten av kvelden. Bare forlot meg i en fremmed by. For en grusom natt.. Dagen etter var jeg slettet på facebook. Historie slutt. Mistet ikke bare bankkortet og mobilen den kvelden, men også en venn. Hva hadde du forventet at han heller gjorde? Forlot sin egen bursdag, hørte på syting for at du hadde prestert å miste MOBIL OG LOMMEBOK på trikken (....), og SÅ begynner å oppføre deg smålig og vanskelig - på bursdagen hans?!? Hadde ikke jeg heller giddet. Og jeg er hunkjønn. Anonymous poster hash: a3268...2b8
Molte Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor du ikke gikk inn på festen. Hva hadde du tenkt da? traske rundt i en fremmed by alene uten mobil og penger? Kan iallefall ikke forvente han skulle være ute sammen med deg på sin egen bursdag. Synes det var merkelig oppførsel av deg. Er jo bare å si på festen det at du har mistet kort og mobil på trikken og er i litt dårlig humør akkurat nå. Godt mulig du har fått opp igjenn humøret ved å gå inn på festen også. Kan jo igrunn forstå han ble litt oppgitt etter å ha prøvd å "tvinge" deg inn på festen. Var ikke han som forlot deg, det var du som reiste deg å gikk.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Menn og gutter er enkle på den måten.. Vi har kranglet -> Hun sa noe stygt til meg -> En venn sier ikke sånt -> Hun er ikke venn lenger -> Fjern som venn fra facebook. Men så fungerer det akkurat samme veien også tilbake igjen. Menn er fremdeles enkle: Hun sa at hun synes det var trist vi kranglet -> Hun vil at vi skal være venner -> Da kan vi bli venner -> Legge til som venn på facebook. Tror ikke du skal legge så mye mer i det, enn dette Hilsen mann Anonymous poster hash: c08b2...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Situasjonen var den at jeg var invitert i en bursdagsfest i en annen by 1 time unna til en jeg hadde møtt en par ganger før. På veien til festen var jeg så dum å miste mobilen og bankkortet på trikken når jeg gikk av. Dermed var jeg alene i en by jeg aldri hadde vært i før, uten penger (hadde selvfølgelig ingen kontakter denne dager) og uten mobil. Jeg måtte søke tilflukt på en bar og ringe til bursdags-"barnet" som skulle møte meg. Jeg var selvfølgelig for nedstemt og deppa til å late som jeg var glad når jeg i virkeligheten ikke var det, og derfor gikk jeg ikke inn på festen. Ble værende ute, og han ventet sammen med meg en stund og forsøkte å "tvinge" meg inn. Reiste meg til slutt opp for å gå, og her var det akkurat som i en film der personene går hver sin vei. Hadde selvfølgelig ingen steder å gå, så gikk tilbake og ventet i trappegangen. Var for skamfull til å gå opp på festen, men han kom aldri tilbake resten av kvelden. Bare forlot meg i en fremmed by. For en grusom natt.. Dagen etter var jeg slettet på facebook. Historie slutt. Mistet ikke bare bankkortet og mobilen den kvelden, men også en venn. Send han en ny forespørsel. Så spør du hvorfor han slettet deg. Er ikke verre.Anonymous poster hash: 607ca...691
Gjest Uhumskheter Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Hadde også slettet deg. Hørtes ut som fryktelig merkelig oppførsel fra din kant.
Gjest Minesveiper Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Det kommer kanskje ann på hva du sier under krangelen og hvordan disse mennene er som personer. Enkelte folk følger universelle prinsipper og kutter ut folk som oppfører seg idiotisk. Andre følger ideen om partikuralism og er gjerne mer relasjonsorienterte. Jeg føler kvinner har lettere for å tilgi enn hva menn har fordi mye av det dumme som blir sagt under en krangel sies når man er emosjonell. Man mente egentlig ikke det man sa, men man var sint på personen og sa sårende ting pga av det. Kvinner forstår dette, mens menn generelt er kanskje ikke like emosjonelle og forstår ikke helt den tankegangen. Sier du noe så mener det du det, og da er det vanskelig å tilgi en person som sier stygge ting til deg. Man ser ikke helt at mye av det dumme som blir sagt under en krangel sies i affekt. Det er min teori. Tror du kan ta kontakt forresten, men kanskje lurt å styre unna en samtale om hvem sin feil dette var og slike ting. Endret 3. desember 2014 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #17 Skrevet 6. desember 2014 Tror du kan ta kontakt forresten, men kanskje lurt å styre unna en samtale om hvem sin feil dette var og slike ting. Dette var enkelt. Feilen var på TS sin side, og da bør hun si unnskyld. Anonymous poster hash: c8e73...2d1
Gjest Minesveiper Skrevet 6. desember 2014 #18 Skrevet 6. desember 2014 Dette var enkelt. Feilen var på TS sin side, og da bør hun si unnskyld. Anonymous poster hash: c8e73...2d1 Leste bare Hi jeg. Synes ikke det er så lett å si hvem sin feil det var. Hadde ikke du vært stresset om du hadde mistet lommebok og mobil i en by du ikke hadde vært før? Det hadde jeg, og jeg hadde ikke vært i humør til å gå på noe fest. Jeg hadde nok uansett gått på festen og holdt masken, men folk er forskjellige og reagerer annerledes.. Blir uansett en subjektiv tolkning om hvem sin skyld det var.
Gjest SEE Skrevet 6. desember 2014 #19 Skrevet 6. desember 2014 Dette var enkelt. Feilen var på TS sin side, og da bør hun si unnskyld. Anonymous poster hash: c8e73...2d1 Har sagt unnskyld, men har ikke fått noe svar på en uke nå... Da er det vel bare å la det gå selv om det er sykt kjipt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå