AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Noen på jobb har satt i gang alle ansatte til å være en hemmelig nissevenn. Jeg har fått å være nissevenn for en mannlig kollega som jeg ser ganske sjelden i det daglige, men som jeg har jobba tettere med tidligere. Noen som har forslag til hva jeg kan finne på? Det skal være hyggelig. Jeg kjenner han ikke noe godt.Anonymous poster hash: c978f...117
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Legge et flaxlodd eller sjokolade på plassen hans?Anonymous poster hash: f6a25...282
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Bake en julekakesort til han og gi, evt. kjøpe ferdig så slipper han å stresse med å bake 7 sorter selv. Enkelt dersom du baker selv og kan avse litt av alt du lager. Anonymous poster hash: 2a0c9...917
Sola de Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Kanskje han har nevnt at han har likt noe? Musikk, bøker eller noe?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Hvis det snør og han kjører til jobb kan du koste av bilen hans (hvis du kan gjøre det uten at han ser det) Et julekrus med en pose rett-i-koppen kakao. Yndlingssjokoladen hans. Et juleblad JulepyntAnonymous poster hash: a7523...69a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 En liten juleblomst på plassen? Eller er jo sjokolade eller lignende ganske safe. Enkle ting som en lapp som ønsker han en god dag er også hyggelig. Anonymous poster hash: 494ed...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå